Thaimaassa matkustelleet!

Vierailija

Kirjoitan sellaista pientä luovan kirjoittamisen tehtävää, joka ei varsinaisesti tapahdu Thaimaassa, mutta jossa viitataan Thaimaan-matkoihin. Itse en ole Thaimaassa käynyt, joten kysymykseni kuuluukin nyt: jos porukka nuoria istuu iltaa, mitä he siellä todennäköisesti juovat (esim. olutta, ja jos olutta, mitä merkkejä) ja mitä napostelevat oluen (tai muun juoman) kanssa (joku paikallinen herkku)?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olen nuori ja käynyt Thaimaassa kavereiden kanssa. Lähinnä porukka juo olutta (Singha, Chang). Itse en tykkää oluesta, joten join drinkkejä - mojitoa ja rommikolaa. Viinit on Thaimassa jopa kalliimpia kuin Suomessa, joten niitä ei budjettireissaaja juo. :)

Vierailija

Porukassa juodaan kaljaa tai ämpäreitä. Eli tilataan sellainen pieni ämpäri, jossa viinaa ja plissiä. Siitä kaikki vetää pillillä. Googleta bucket drink. Naposteltavana on chipsit, ranskalaiset tai viskipaukut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chang beer and grilled crashoppers.

Kiitos! Mitä muuta voisi heinäsirkkojen lisäksi napostella?

Ap

Liekitettyä nöyhtää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nuori ja käynyt Thaimaassa kavereiden kanssa. Lähinnä porukka juo olutta (Singha, Chang). Itse en tykkää oluesta, joten join drinkkejä - mojitoa ja rommikolaa. Viinit on Thaimassa jopa kalliimpia kuin Suomessa, joten niitä ei budjettireissaaja juo. :)

Jee! Kiitos! Entä naposteltava? Jäikö mitään mieleen? Tai onko siellä ylipäätään tapana syödä jotain oluen kanssa?

Ap

Vierailija

Joissain paremmissa baareissa tuli juomien kanssa maksuttomia wasabipähkinöitä, suojapähkinöitä ja suolatikkuja, mutta yleensä siellä ei ole mitään ilmaista tarjoilua, eikä normibaareista saa mitään (maksullisia) sipsejä ja pähkinöitä kummoisempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Porukassa juodaan kaljaa tai ämpäreitä. Eli tilataan sellainen pieni ämpäri, jossa viinaa ja plissiä. Siitä kaikki vetää pillillä. Googleta bucket drink. Naposteltavana on chipsit, ranskalaiset tai viskipaukut.

Entä jotkut paikallisemmat herkut, tuleeko mieleen?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joissain paremmissa baareissa tuli juomien kanssa maksuttomia wasabipähkinöitä, suojapähkinöitä ja suolatikkuja, mutta yleensä siellä ei ole mitään ilmaista tarjoilua, eikä normibaareista saa mitään (maksullisia) sipsejä ja pähkinöitä kummoisempaa.

Ok! Entä jos ei menisi baariin, vaan chillailisi omalla bungalowillaan - olisiko jotain semmoista paikallista herkkua, jota helposti tulisi oluen kanssa nautittua? Syödäänkö Thaimaassa yleisesti esim. pähkinöitä, ovatko tavallinen elintarvike?

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat