Erikoisia asioita mistä nautit?
Kertokaas vähän erikoisempia juttuja mistä saat mielihyvää? Enkä tarkoita pelkästään seksuaalisessa mielessä, toki niitäkin voi kertoa.
Itsellä näitä ovat:
-finnien puristelu. Aivan ihanaa kun saa turskautettua mädän ulos.
-Pitkän päivän jälkeen peiton alle ilman kiristäviä farkkuja...ah!
-Karvojen sheivauksen jälkeen olo on ihanan "puhdas"
-Siivotessa heitän tavaraa menemään ja kämpästä vähenee rojua
Kertokaas omianne ? :)
Kommentit (33)
Tykkään bensan hajusta ja vedän sitä nautinnolla sieraimiini.
Moottoritien alussa autolla kiihdyttäminen on nautinnollista.
Venyttelyn tuoma kipu lihaksissa.
Kun saan "niksautettua" selän nikamia itse.
Sauna, kaikenlaiset ihovoiteet vartalolle, maustetut teet, viinilasi joskus, uunin vieressä lämmittely(elävä tuli)- oon hei se kissa uuninvieres :D
"Pahat hajut" mitkä tulevat minusta itsestäni. Piereskelen ja nuolen kättäni paljon. Oon herkkä. :)
Vaatehuoneen siivoaminen pari kertaa vuodessa. Sisältää ankaran vaatteiden karsimisen, jonka jälkeen kippaan käyttökelpoiset UFF:n laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan jutut ovat kyllä tosi tavallisia
Jep, otsikon perusteella klassikkoketjuainesta, mut ihan normaaleja asioita täällä suurimmaksi osaksi luetellaan... toi liukkaripillu-hyytelönsyöjä oli kylläkin jo vähän liikaa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan jutut ovat kyllä tosi tavallisia
Jep, otsikon perusteella klassikkoketjuainesta, mut ihan normaaleja asioita täällä suurimmaksi osaksi luetellaan... toi liukkaripillu-hyytelönsyöjä oli kylläkin jo vähän liikaa :-D
Mä oonkin spessu case :)
Tykkään ihan hirveästi katsoa monta kertaa päivässä pankin mobiilisovellusta. Katsoa kun lasku lähtee tililtä ja mikä lähtee huomenna ja mikä on rahatilanne just nyt. Pitää käyttötilillä minimimäärää ja yrittää säästää säästötilille.
Ja käydä iltaisin aikaisin suihkussa ja hengata loppuilta puhtaana lakanoissa.
Tiskaaminen (etenkin jos on paljon tiskiä) ja yleensäkin keittiön siivoaminen. Joskus päästän tarkoituksella keittiön hieman kaaokseen, että olisi enemmän siivottavaa siellä. :D
Asioiden järjesteleminen. Jotenkin on vaan niin mukavaa kun saa laittaa tiskit koneeseen, roskat roskiin ja vaatteet kaappiin ja tadaa - on siistiä! Oon kavereiden luonakin bileiden jälkeen se joka alkaa siivoamaan aamulla kun se on niin mukavaa. Mikään pintojen pesu tai imurointi ei kivaa taas olekaan.
Nukkuvan kissan haistelu. :D
En tiedä mikä siinä on, mutta uninen kissa tuoksuu ihan älyttömän hyvältä, etenkin maha, ohimot ja tassut.
Menen aina nopeasti nuuskimaan meidän kissaa, kun näen sen nukkuvan jossain. :D
Oikeastiko jonkun elämä on sellaista, että puhtaat lakanat ja niissä nukkuminen on erikoinen nautinto?? :O
Hyi hitto, minkälaisessa saastaläävässä te oikein elätte?
Musta on ihanaa mennä puhtaisiin petivaatteisiin suihkunraikkaana, laittaa posliinipilluun liukkaria ja syödä jotain kiiltävää hyytelöä samaan aikaan. Katselen ehkä telkkua siinä tms.