Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lumia 640 älypuhelin käytännöllinen 16v teinitytölle?

Vierailija
03.12.2015 |

Tulisi joululahjaksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Lumia 930 ja olen tosi tyytyväinen siihen. Applea en enää osta ja android on niin sekava ja eri laitteissa aina eri järjestelmät, eikä mikään toimi samalla tavalla.

Vierailija
22/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100 euron puhelin ilmeisesti hakusessa kun pikaisella googletuksella Lumia 640 maksaa 98 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Samsung Galaxy J5. Maksaa 200€ ja on parempi kuin lumiat.

Vierailija
24/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumian/Windows Phonen sovelluksista suurin osa on hyödyllisiä.

Applen sovelluksista suurin osa on hyödyttömiä.

Androidin sovelluksista suurin osa on haitallisia.

Eli tuossa karkea jako. Työelämässä ja viihdekäytössähän Lumia on ihan omaa luokkaansa ja myös nuorten suosiossa, koska ainoana älypuhelimena kestää edes jonkinlaista pudottelua. Asiantuntijathan suosittelevat, että työhaastattelussa ei saisi esiintyä kuin vain Lumia taskussa. Pari vuotta Lumiaa käytettyäni ihastelen edelleen kuinka niin moni Androidin ja Applen ongelma siinä on ratkaistu. Takaisin en vaihda.

Apple-ihmisillä on tietysti hätä kädessä, koska ovat oppineet käyttämään sitä ja kohta heidänkin on pakko myöntää, että parempikin vaihtoehto on. Itsekin olin Apple-ihminen.

Apple on naisen puhelin.

Android on nuorten poikien puhelin.

Windows on aikuisten puhelin.

Monet suuryritykset ovat siirtyneet ja siirtymässä Windows-puhelimiin.

Vierailija
25/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tällainen: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/SAMG360W…

Edullinen mutta ei niin kuraa kuin Lumiat tai Samsungin J-sarjan luurit.

Vierailija
26/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain on rahaa, osta Amoled-näytöllinen puhelin. Tietysti Windows-käyttiksellä (Nokia, Microsoft, HTC tai Samsung).

Vierailija
27/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda toi Lumia jos et tiedä 16-vuotiaan varta vasten sitä itse haluavan. Ja noi Samsungin satasen luurit ovat ihan hyviä...ekaluokkalaiselle mutta parempia kuin Lumia kuitenkin. Meilkein kannattaa hankkia Samsungeista sellainen puhelin, jossa on käyttiksenä lollipop kitkatin sijaan niin saa päivityksiä puhelimeen.

Vierailija
28/28 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei saa oikein mitään sovelluksia, joita teinitytöt yleensä käyttävät.

Tarvitseeko teinitytön saada mitä haluaa? Ostakoot tällöin itse sellaisen puhelimen kuin haluaa. Outoa nykynuorisoa, missä kaikkialla pitää mennä massan mukana "massateinien" seassa.

nimimerkillä säästöjä 26ke mutta puhelimena lumia 920

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme