Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet sinkut. Kuinka aktiivisesti etsitte uutta suhdetta?

Vierailija
03.12.2015 |

Miten kauan aikaa erosta ja mistä etsitte seuraa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eronnut sinkku? Miten sinkkuudesta voi erota :D 

Oleko vähe tyhmä?

En, muita sinkkuja ovat leskisinkku, ikisinkkusinkku ja teinisinkku.

Eikä unohdeta klassista sinkkuäitiä :)

Vierailija
22/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eronnut seitsemän vuotta sitten, missään vaiheessa en ole etsinyt uutta suhdetta kun en sellaista halua.

Miksi et halua? Mitkä ovat suurimmat syyt siihen, että sinkkuna on parempi?

En ole ed. vastaaja, mutta vastaan omasta puolestani.

Rakastan yksinolemisen helppoutta ja vapautta. Ei tarvitse tehdä kompromissejä eikä sopia kenenkään kanssa mistään. Saa päättää vain ja ainoastaan  omista asioistaan, mennä ja tulla miten haluaa. Ei tarvitse jutella tai kuunnella jos ei huvita. En ole valmis muuttamaan elämässäni mitään toisen ihmisen vuoksi, siksi on parempi olla yksin.

Et ilmeisesti kaipaa noita samoja asioita myöskään toisin päin? Onko sitten sinkkuna niin, että kenenkään ei tarvitse kuunnella sinua, vaikka haluaisit. Kukaan ei tee kompromissejä puolestasi, eikä sovi kanssasi mistään tärkeistä asioista. Eikä varmaan läheisyyttä ja seksiäkään saa kovin paljoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eronnut sinkku? Miten sinkkuudesta voi erota :D 

Raotetaanpa sulle hiukan: voi olla sinkku, jolla ei ole koskaan ollut minkäänlaista parisuhdetta. Sinkku, joka eronnut lyhyestä tai vuosikymmenten parisuhteesta. On aivan eri asia puhua ihmisistä, joilla ei kokemusta parisuhteesta tai pitkissä liitossa eläneistä ihmisistä. Tässä aloituksessa jo otsikosta pitäisi ymmärtää, että kyseessä sinkut, joilla on ollut parisuhde ja suhde päättynyt eroon.

Itse rinnastat lyhyen suhteen ja pitkän avioliiton aika kevyesti...  teinille 2 kk seurustelu on pitkä ja keski-ikäiselle 5 vuoden avo/avioliitto on lyhyt. 

Otsikosta ei todellakaan ymmärrä, kumpaa tarkoitat tai mitä ylipäätään tarkoitat

Sinkkusinkku ei ole koskaan seurustellut. Omassa lähipiirissä on sinkkuja, joilla  3kk etäuhde - 25v  avioliittoa takana.

Vierailija
24/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 2v en etsi ollenkaan. Mutta kiinnitän kyllä huomioo komeisiin äijiin :P

Vierailija
25/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin pari vuotta ja sitten luovutin.

Vierailija
26/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5 kk erosta. En etsi aktiivisesti uutta naista. Ovat nykynaiset niin mahdottomia tapauksia. Tinderissä chattäilen huvikseni.

M42

Vierailija
27/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta aikaa noin kahdeksan kuukautta, ja en ole "etsinyt" uutta naista mistään kun nyt ei seurustelutouhut kiinnosta lainkaan. Olen nautiskellut tästä itsekseenolosta todella paljon, huomattavasti helpompaa ja luonnollisempaa minulle olla ja elää näin. Nyt joudun siivoamaan vain omat sotkuni, kun vielä asuin tuon naisen kanssa yhdessä, niin minä olin se joka yleensä siivosin ja tiskasin vaikka käyn töissä ja tuo nainen ei. Yksin en kuitenkaan ole ollut, sillä kissat jäivät minulle erossa :). Nämä kissat olivat alunperin sen naisen, mutta hän ei enää halunnut ottaa niitä huollettavikseen. Noista on tullut minulle hyvin tärkeitä ja rakkaita otuksia. M33

Vierailija
28/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk kulunut reilun 6 vuoden avosuhteen päättymisestä. En ole etsinyt uutta naista ollenkaan, koska en rehellisesti sanottuna ole päässyt yli aikaisemmasta suhteesta. Vapaudesta en ole erityisemmin nauttinut, koska suhteessakin olimme ihan niin vapaita tekemään omia asioitamme kuin halusimme ja tämä on kokemukseni mukaan sen verran harvinaista, että en todennäköisesti pystyisi olemaan onnellinen uudessa "normiparisuhteessa".

Vierailija
29/29 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt kolme vuotta sinkkuna. En ole koko aikana etsinyt kumppania sillä tavalla aktiivisesti, että minulla olisi vakava seurustelusuhde tavoitteena. Olen todella tyytyväinen elämääni näin, mutta jos tapaan jonkun kiinnostavan, voin kyllä ryhtyä suhteeseenkin. Vaatimustason olen huomannut vuosien myötä kasvavan. Kun oma elämä on hyvää ilman suhdettakin, on suuri kynnys ryhtyä suhteeseen. Tietynlainen ongelma on sekin, että inhoan treffeillä käymistä. Minulla on todella vähän vapaa-aikaa, ja mielelläni näkisin ystäviä ja harrastaisin viikonloppuna. Huonojen treffien vuoksi menee koko ilta hukkaan ja suurin osa treffeistä on huonoja, kavereiden kanssa on paljon hauskempaa kuin jutellen niitä näitä jonkun nettituttavan kanssa. Pääasiassa olen käyttänyt seuranhakuun Tinderiä ja löytänyt sieltä yhden ystävän, yhden fuckbuddyn ja yhden muutaman kuukauden mittaisen tapailujutun.