Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li Andersson ei osallistu linnan juhliin

Vierailija
03.12.2015 |

Hän ei halua olla valokeilassa esittelemässä hienoa mekkoaan kuten niin useat kansanedustajat.
Hyvä Li!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li on siis kansanedustaja joka ei halua edustaa kansaa itsenäisen Suomen juhlapäivänä,

koska mekko?

Huvittavaa.

Minusta taas on huvittavaa kaltaisesi ihmiset, joiden tapa juhlia itsenäisyyttä on seurata kun valikoidut laittautuneet ihmiset kättelevät presidenttiä ja hänen puolisoaan. Mikä järki? :D

Eli Sinulla on jokin oikeampi tapa juhlistaa Suomen itsenäisyyttä. Ja on jotenkin huvittavaa seurata juhlia televisiosta. 

Jälleen yksi paremmin tietävä paikalla.  

Vierailija
22/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla valokeilassa (max. muutaman minuutin näkyminen televisiossa, jos pääsee siis haastateltavien joukkoon, muuten vain kättely ja ehkä mekon kuva seuraavan päivän lehdessä) mutta haluan kuitenkin suureellisesti ilmoittaa MTV:lle ja muille medioille , tietenkin myös somessa, jääväni pois valokeilasta?

Logiikkaa mahtavimmillaan.

Luitko edes artikkelia, vastasi haastattelussa kun asiaa varta vasten kysyttiin, mtv:lle tai muille medioille ei ole erikseen ilmoitellu mitään.

Niin, uutisoinnin taso on sitä, että kun kerrot yhdelle, muut kopioivat saman uutisen.

Eli riittää kun yhdelle kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt Litä, mutta olen pettynyt. Linnanjuhlat ovat koko Suomen juhla itsenäisyyden kunniaksi, ja presidentin kutsua pitäisi mielestäni noudattaa.

Kaikki eivät halua osallistua eliitin kakkukahveihin. Jotkut haluavat kunnioittaa itsenäisyyttä kansan parissa.

Li ON eliittiä. Niin taustansa kuin asemansakin puolesta. Poisjääminen on hurskastelua.

Hän edustaa äänestäjiään. Ja uskoisinpa että tuolla käytöksellään eli pois jättäytymällä on uskollinen äänestäjiään kohtaan toisin kuin niin monet muut kansanedustajat.

Uskollinen äänestäjiään kohtaan? Miten ihmeessä? Linnan juhlat ovat koko Suomen juhlat, vaikkei niihin kutsua saakaan. Huh mitä kateutta. Li on tässä tyhmä, vaikka älykäs onkin muuten.

Vierailija
24/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän edustaa äänestäjiään. Ja uskoisinpa että tuolla käytöksellään eli pois jättäytymällä on uskollinen äänestäjiään kohtaan toisin kuin niin monet muut kansanedustajat.

Onko kukaan uskollinen tuollaisella hurakastelulla?

"Sinänsä siihen ei liity sen kummempaa dramatiikkaa, eikä se ole kannanotto kenenkään muun menemisten suhteen, tai itse juhlien. En kokenut, että paikkani on niissä juhlissa tänä vuonna, Andersson kommentoi."

Draamaahan siinä on, kun toitottaa kaikissa medioissa asiasta. Samalla se on selkeä kannanotto, vaikka perimmäinen tarkoitus olisikin vain huomion kohdistaminen itseensä. Kas, kun kukaan ei vielä ole keksinyt kaataa boolimaljaa suorassa lähetyksessä. Saisi varmaan astetta enemmän huomiota.

Vierailija
25/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt Litä, mutta olen pettynyt. Linnanjuhlat ovat koko Suomen juhla itsenäisyyden kunniaksi, ja presidentin kutsua pitäisi mielestäni noudattaa.

Kaikki eivät halua osallistua eliitin kakkukahveihin. Jotkut haluavat kunnioittaa itsenäisyyttä kansan parissa.

Li ON eliittiä. Niin taustansa kuin asemansakin puolesta. Poisjääminen on hurskastelua.

tausta eliittiä? köyhän eroperheen lapsi, äiti pikkulehden toimittaja, isä pienituloinen taiteilija

Suomenruotsalaista älykkötaustaa, kulttuurieliittiä.

Vierailija
26/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on tosi runsaat ja kivuliaat menkat

Vierailija
27/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan uskollinen tuollaisella hurakastelulla?

"Sinänsä siihen ei liity sen kummempaa dramatiikkaa, eikä se ole kannanotto kenenkään muun menemisten suhteen, tai itse juhlien. En kokenut, että paikkani on niissä juhlissa tänä vuonna, Andersson kommentoi."

Draamaahan siinä on, kun toitottaa kaikissa medioissa asiasta. Samalla se on selkeä kannanotto, vaikka perimmäinen tarkoitus olisikin vain huomion kohdistaminen itseensä. Kas, kun kukaan ei vielä ole keksinyt kaataa boolimaljaa suorassa lähetyksessä. Saisi varmaan astetta enemmän huomiota.

Tasan yhdessä haastattelussa vastasi kysymykseen ja sitten eri mediat uutisoi siitä. Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
28/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin kannattaa naisten satsata. Marja Tiuralla mm. taktiikka toimi ihan hyvin ja oli 2007 vaaleissa jonkinlainen äänikuningatar melkein 18 000:lla äänellä pienestä Pirkanmaan vaalipiiristä.

Vierailija
29/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston kannattajana vituttaa kyllä puolueen (ja erityisesti Lin) mamu-politiikka, mutta köyhänä ihmisenä on vaan pakko purra hammasta ja äänestää niitä.

Vierailija
30/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miksei mene. Jos ei ole ihminen joka viihtyy juhlamekossa eikä valokeilassa niin onhan nuo juhlat ahdistavat. Jatkuvaa jonottamista, ensin kättelyyn sitten tarjoiluihin ym. Linnassa on tungosta, kuuma. Ja sitten bileet jo loppuukin. Parin tunnin takia hirveä stressi puvusta, meikeistä ym. Ja siitäkin parista tunnista suurin osa on jonottamista. Itsenäisyyttä voi juhlia muutenkin kuin noissa pönötysjuhlissa. Myös kansanedustaja.

Vierailija
31/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä. Hankkikaa joku harrastus! Tuon läpinäkyvämpää paskaa elämää ei voi olla kun jonkun linnanjuhlista pois jättäytyneen solvaaminen itse keksityin perustein! Tai kertominen että siksi kun haluaa edustaa jotain toista ryhmää. Hän edustaa itseään tai on edustamatta hänen päätöshän se on ja hänellä on siihen oikeus. 

Vierailija
32/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota linnan juhlaa nyt pysähtyy miettimään niin aikamoinen suomalainen erikoisuus lienee kyseessä menneiltä ajoilta. Itse en ole niistä kiinnostunut enkä katsele toisten puku- ja arvomerkkiloistoa mutta suon sen ilon kyllä sitä haluaville. Ymmärrän, että tämän tilaisuuden tarpeellisuudesta voi olla ihan aidosti montaa mieltä, tuntematta nyt kuitenkaan Lee Anderssonin asiaa tarkemmin.

Vierailija
33/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä. Hankkikaa joku harrastus! Tuon läpinäkyvämpää paskaa elämää ei voi olla kun jonkun linnanjuhlista pois jättäytyneen solvaaminen itse keksityin perustein! Tai kertominen että siksi kun haluaa edustaa jotain toista ryhmää. Hän edustaa itseään tai on edustamatta hänen päätöshän se on ja hänellä on siihen oikeus. 

Tämä on meidän harrastus!

Vierailija
34/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halua olla valokeilassa esittelemässä hienoa mekkoaan kuten niin useat kansanedustajat.

Hyvä Li!

Muut daamit on tyytyväisiä, Li olisi helposti ollut parhaimman näköinen siellä.

Vierailija
35/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haloo. Mode on poistanut tämän laittamani linkin. MITEN VOI OLLA, ETTÄ TÄTÄKÄÄN EI SAA SANOA ÄÄNEEN, HESARIN ARTIKKELI!?

Tänä vuonna Linnan juhlien vierailta ei kysellä jatkuvasti Suomen itsenäisyydestä – ja se on hienoa

http://nyt.fi/a1449023642773

Eli itsenäisyydestä muokataan nyt (vihervasemmiston) mielipideilmastossa jotain epäseksikästä ja junttiuden ruumiillistumaa. 

Vierailija
36/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Li, kommunistisikoja ei tarvita tärkeissä juhlissa!

Vierailija
37/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li viskoo kiviä muiden anarkistien kanssa veteraanien niskaan. Saisi hävetä, kun ei edes yhtenä päivänä vuodessa jaksa panostaa itsenäisyyden puolesta.

Vierailija
38/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee tulee suoraan Vasemmistoliiton toimistolta ja peukutuksista suurin osa myös.

Palstalla ei voi olla näin paljon vassareita.

Jos toimittajatkin repii juttunsa Suomen suurimmalta keskustelupalstalta, en ihmettelisi ollenkaan jos puolueetkin käyttäisivät palstaa mainoskanavanaan.

Terkkuja Li:lle, luet näitä kuitenkin  ;)

Vierailija
39/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten näyttänyt mallia muille pukeutumalla hillitymmin. Käsittämätön syy.

Vierailija
40/74 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tausta eliittiä? köyhän eroperheen lapsi, äiti pikkulehden toimittaja, isä pienituloinen taiteilija

Heh, tässä taas yksi tolvana, joka luulee, että vesa keskisen kaltaiset ökyilijät ovat yläluokkaa... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme