Li Andersson ei osallistu linnan juhliin

Vierailija

Hän ei halua olla valokeilassa esittelemässä hienoa mekkoaan kuten niin useat kansanedustajat.
Hyvä Li!

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua olla valokeilassa esittelemässä hienoa mekkoaan kuten niin useat kansanedustajat.
Hyvä Li!

Väärä pressa. Tarjan juhliin Li kyllä menisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Li!

Tunnetko hänet vai miten voit väittää tuollaista? Katkera kokoomuslainen?

Vierailija

Ja ketä tämän pitäisi kiinnostaa?

Li osaa käyttää somea edukseen, onko ihan itse löytänyt myös av-palstan?

Facessa ainakin on itse kiillottamassa omaa sädekehäänsä jatkuvasti.

Antoiko Li osan palkastaan säästötalkoo-tempaukseen?

Vierailija

Kansanedustaja Li Andersson (vas.) ei osallistu presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle.

Hän kertoi asiasta toimittaja Tuomas Enbusken Enbuske 360 - Besserwisserit -osuudessa torstaiaamun Huomenta Suomi -ohjelmassa.

- Sinänsä siihen ei liity sen kummempaa dramatiikkaa, eikä se ole kannanotto kenenkään muun menemisten suhteen, tai itse juhlien. En kokenut, että paikkani on niissä juhlissa tänä vuonna, Andersson kommentoi.

Poisjäämiseen syynä on myös huomion keskittyminen juhlapukuihin ja ulkonäköasioihin.

- Tuntuu, että sellainen valokeilassa oleminen ei ehkä ole se oma paikka.

Iltalehti tavoitti Li Anderssonin, mutta hän ei halunnut enempää kommentoida jäämistään pois Linnan juhlista.

Lähde: MTV

Vierailija

Olen äänestänyt Litä, mutta olen pettynyt. Linnanjuhlat ovat koko Suomen juhla itsenäisyyden kunniaksi, ja presidentin kutsua pitäisi mielestäni noudattaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt Litä, mutta olen pettynyt. Linnanjuhlat ovat koko Suomen juhla itsenäisyyden kunniaksi, ja presidentin kutsua pitäisi mielestäni noudattaa.

Kaikki eivät halua osallistua eliitin kakkukahveihin. Jotkut haluavat kunnioittaa itsenäisyyttä kansan parissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Antoiko Li osan palkastaan säästötalkoo-tempaukseen?

Eiköhän Li olisi jo kertonut osallistumisestaan jotain kautta. Linnanjuhlistakin poissaolossa riittää ihan ilmoitus kutsun lähettäjälle. Vuosittain on ollut eri syistä estyneitä joiden poisjäänti vain mainitaan lähetyksessä. Li ilmoittaa siitä näköjään useissa medioissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Li!

Temppu lisää kannatusta tulevaan puheenjohtajakisaan.

Melko läpinäkyvää wannabe duunarilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Li on siis kansanedustaja joka ei halua edustaa kansaa itsenäisen Suomen juhlapäivänä,

koska mekko?

Huvittavaa.

Minusta taas on huvittavaa kaltaisesi ihmiset, joiden tapa juhlia itsenäisyyttä on seurata kun valikoidut laittautuneet ihmiset kättelevät presidenttiä ja hänen puolisoaan. Mikä järki? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua osallistua eliitin kakkukahveihin. Jotkut haluavat kunnioittaa itsenäisyyttä kansan parissa.

Li ON eliittiä. Niin taustansa kuin asemansakin puolesta. Poisjääminen on hurskastelua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat