päiväkodista oltiin sitä mieltä, että nuhaisen mutta kuumettoman lapsen olisi pitänyt jäädä kotiin !

Vierailija

älytöntä, sillä lapsethan ovat nuhassa KOKO AJAN. syyskuussa alkaa nokka vuotaa ja sitä jatkuu sitten maaliskuulle! eihän tästä ole kuin pari viikkoa, kun mies oli pari pv töistä pois niiskuttavien lasten (4v & 7v) kanssa, laitteli sitten viestiä että ollaan täällä Hesessä ja "potilaat" syövät hänenkin ruokansa !

miksi minun pitäisi jäädä kotiin KUUMEETTOMAN lapsen joka syö ja touhuaa kanssa?!
edes lääkettä ei ole tarvinnut.
minulla on itselläkin nuha ja kurkku kipeä, mutta töihin se on mentävä kun sitä lämpöä ei ole!

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä mulla saattaa ihan kuumeeton nuha ja kurkkukipukin viedä vedon niin pois, etten mene töihin. Asiakaspalveluammatissa olen. Meillä lapsetkin saavat sairastaa pahimmmat räkätaudit kotona, vaikkei kuumetta olisikaan.

Vierailija

Siksi että päiväkodissa tuntuu pahalta kun ei voi hoitaa yksilöllisesti, vaan kaikkien on jaksettava tyhmässä samaa tahtia.
Nuhaista, väsynyttä lasta on kurjaa viedä esim. metsäretkelle. Vaihtoehdot sitten ovat että koko ryhmä jää päiväkotiin, tai puolikuntoinen jää toisrn ryhmän kanssa päiväkotiin.
Usein päiväkoti kiinnityää huomiota yleiskuntoon eikä vain kuumeeseen.

aikamoista

Niinpä.

Meilläkin lapsella nenä vuotaa vähän väliä, varsinkin jos sisältä menee ulos pakkaseen.

Jos pelkän nenän vuotamisen vuoksi pitäisi jäädä päiväkodista pois, saisi varmaan olla melkein koko talvikauden poissa.

Eri asia, jos on muuten kipeän oloinen, särkee paikkoja, yskittää, kurkku kipeä, on aivan tukossa jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat