Haluaisin tyttöystävän, joka tykkää pettää

Vierailija

Asia on pitkään kiinnostanut ja nyt uskaltaisin siirtää sen käytäntöön kokeiltavaksi. Eli haluaisin tyttöystävän, joka tykkää käydä vieraissa. Siinähän se lyhyesti tulikin.

Parisuhde olisi muuten "normaali", mutta haluaisin toimia tyttöystävälleni aisurina, joka kuitenkin palvoo häntä. Voisi kuvitella että varmaakin pitäisi olla houkutteleva paketti tarjolla : parisuhde jossa lupa käydä vieraissa ilman että mies pettää. Mutta olisiko kukaan todella valmis naisena tällaiseen?

Naisella saisi olla niin monta rakastajaa kuin vain ikinä ehtii pyörittää. Haluaisin kuitenkin kuulla seikkailuista kaiken! Vapaaehtoisia?

Kommentit (9)

Vierailija

En mä ainakaan a) jaksaisi alvariinsa käydä vieraissa ja b) haluaisi parisuhteeseen vätyksen kanssa. Toivottavasti löydät jonkun, jonka kanssa ajatukset menee yksiin.

Vierailija

Etkö sinä jo eilen yrittänyt paria tällaista ketjua? Tyyli oli jotain "Vaimoni haluaa minun käyvän vieraissa" ja "Minua kiihottaisi ajatus, että voimollani olis muita miehiä".

Ei millään pahalla, mutta kuulostat aika surulliselta tapaukselta :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat tulosi ja mikä on ammattisi?

Sinun tulosi ja ammattisi selvisikin jo. Tulot: alle 20 000 €/vuosi. Ammatti: kullankaivajahuora/elintasopyrkyri.

SÄÄLITTÄVÄÄ!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä jo eilen yrittänyt paria tällaista ketjua? Tyyli oli jotain "Vaimoni haluaa minun käyvän vieraissa" ja "Minua kiihottaisi ajatus, että voimollani olis muita miehiä".

En ole koskaan kiistänytkään olevani surullinen tapaus. Mutta minä en ollut tässä aloitukseni aihe vaan olisiko kukaan nainen valmiina mainitsemani kaltaiseen juttuun?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kiistänytkään olevani surullinen tapaus. Mutta minä en ollut tässä aloitukseni aihe vaan olisiko kukaan nainen valmiina mainitsemani kaltaiseen juttuun?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat