En taida tänäänkään päästä ylös sängystä

Vierailija

Masennus niin pahana. En näe mitään iloa missään,en mitään syytä nousta ylös.

Kommentit (11)

Vierailija

Itsekin masentunut ja ahdistunut, silti käyn töissä. Äiti kuolemansairas, työpaikkakiusaamista, oikea käsi niin kipee ettei pysty kohta liikuttamaan ollenkaan, taloudellisia vaikeuksia, kipuja ja särkyjä sekä erityislapsi. Silti revin itseni ylös ja töihin.

Vierailija

Vie roskat. Ei kellään muullakaan oo järkevää syytä herätä. Lue Hesari kirjastossa. Keksi syy. Lue tarjoukset ja kävele hakemaan halvin makkara.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Masennus niin pahana. En näe mitään iloa missään,en mitään syytä nousta ylös.

Sä sentään pystyt heräämään (ihan itse??) noin aikaisin?? Itse olen työuupunut, ja töihin on pakko mennä vaikka joudun laittaa kolme herätystä ja saan mustelmia seiniin törmäilystä väsymyksen takia :( haluaisin vaan nukkua :( nukun 10-11h vuorokaudessa, mutta eihän se riitä mua parantamaan :( sä saat sentään nukkua ja katsoa vaikka vaan televisiota. Huoh.
n27

Vierailija

En nousis varmaan minäkään, jos ei olis perhettä. Se on tää aika vuodesta. Ei tuu juuri nukuttua. Kukaan ei tiedä oikeesti kuin ahdistunut oon. Katotaan nyt kuin kauan jaksaa.

Vierailija

No tähän aikaan kuitenkin olet jo niin virkeä, että jaksat tänne kirjoitella. Masennus ei siis vielä pahaa. Olen nähnyt masentuneita, joilla ei mitään voimia kiinnostua mistään eli edes nousta ylös ja ihan ohjattava ylös. Jospa nyt nousisit, laittaisit hyvän aamupalan ja kahvit ja lähdet ulos. Ihan itsestä kiinni kuitenkin. Soita sitten apua, kun olet lenkillä käynyt, jos todella on masennusta eikä vain jotain saamattomuutta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat