Nyt päätin oikeasti lopettaa valittamisen!

Vierailija

Ja kestää tämän jatkuvan ahdistuneisuuden ja tyytymättömyyden hiljaa mielessäni. Kyllä, ruuhkavuodet ja epätyydyttävä parisuhde päällä...

Saa nähdä, seuraako päätöksestäni mitään konkreettisia muutoksia elämääni.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu millä asenteella tuon teet ja loppuuko oikeasti turhastakin naputtaminen ja valittaminen.

Teen sen sillä asenteella, että tämä on vähän niin kuin testi. Olen ollut tosi kova valittamaan ja se on yksi asia mikä minussa miestäkin tympii, varmaan ihan syystä. Ja tosiaan lopetan valittamisen ihan kaikesta. Ap

Vierailija

Ei se mitään auta, pahentaa vaan kun et pääse purkamaan mieltäsi kenellekään. Eli kaikki paska jää sisällesi ja kalvaa siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko ammattivalittaja? Jos oot, niin luojalle kiitos :)

En ole palstan ammattivalittaja, mutta erittäin kova valittaja muuten. Koska oikeasti olen vain niin helevetin tyytymätön kaikkeen koko ajan. Mieskin kyllä joka päivä valittaa mulle jostain, saa nähdä väheneekö se sitten jossain kohtaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään auta, pahentaa vaan kun et pääse purkamaan mieltäsi kenellekään. Eli kaikki paska jää sisällesi ja kalvaa siellä.

Yritän ajatella asiat niin, etten kerää mitään patoutumia. Voin esimerkiksi olla itseeni tyytyväinen joka hetki, kun en valita - positiivinen ajatus! Ap

Vierailija

Tärkeää on lopettaa valittaminen myös netissä, sillä niissä ajatuksissa vellominen virtuaalisesti aiheuttaa valittamista myös livenä.

Mitta tosiaan suurin motiivi tähän on se, etten halua olla enää valittaja. Toiseksi suurin motiivi on se, että haluan näyttää miehelle, että pystyn olemaan valittamatta.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin valittamisen kolme viikkoa sitten ja kierrän kaukaa negatiiviset immeiset:)

Oletko huomannut hyötyjä? Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat