Lue keskustelun säännöt.
Ihmiset, jotka eivät usko tieteeseen, ovat hirviöitä
MakeItReal
02.12.2015 |
Ja näitä ihmishirviöitä riittää yhteiskunnassamme. Kyllä ihmiset osaavat olla matalamielisiä.
Ei siis ihme, että nämä ihmishirviöt tekevät pahoja tekoja - typeryyttään.
Kommentit (2)
Minä en oikein usko tieteeseen, mutta en tietääkseni ole ihmishirviökään. En ainakaan tee mitään erityisen pahaa kellekään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Höpö höpö. Tieteeseen ei "uskota".