Voiko mustan mekon kanssa käyttää mustia sukkahousuja?

Vierailija

Siis mekko itsessään on mustaa sileää paksuhkoa kangasta ja sukkahousut olisi 70 denierin missä struktuuria pinnassa? Vai meneekö liian mustaksi?

Kommentit (11)

Vierailija

nimenomaan sellaisia täysin läpinäkymättömiä paksuja mustia voi. Niitä läpikuultavia 20 denierin mustia nailoneita ei pitäisi kenenkään missään koskaan käyttää.

Vierailija

No todellakin voi. Mun mielestä taas paljaat (tai paljaannäköiset) koivet ovat sysitalvella täysin juntit.

Olin muutama vuosi sitten ystävän talvihäissä, joissa kaikista kalpeimmat naiset olivat sitten keksineet laittaa päälleen kesämekon ja läpinäkyvät sukkikset. Tilannetaju oli taas "kohdillaan". Varmaankin luettu jostakin käytöskirjasta pukeutumisohjeita, ja sitten kuitenkin unohdettu katsoa sekä peiliin että ikkunasta ulos (-15 c pakkasta). 

Struktuurisukkikset on kivoja, etenkin jos suunnittelet pukua pikkujouluihin. Ne 20 denierinkin mun mielestä käy, kunhan sopii yläosaan. 

Vierailija

Voi kyllä. Samaten ohuita mustia sukkahousuja. Sinänsä juhliin on tapana panna ohuemmat sukkikset, mutta jos ja kun pukukoodi ei ole iltapuku, niin jos sinulla on hauskapintaiset paksummat mustat sukkahousut, niin anna palaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin ihonvärisiä läpikuultavia sukkiksia. Musta mekko ja mustat sukkikset sopii hautajaisiin ja diivoille.

Uuh, olen diiva! Musta mekko ja mustat peittävät sukkikset on mun jokapäiväinen univormuni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin ihonvärisiä läpikuultavia sukkiksia. Musta mekko ja mustat sukkikset sopii hautajaisiin ja diivoille.

Ihonväriset läpikuultavat sukkikset, musta mekko, pimeä talvi-ilta ja salamavalolla otettu kuva... no siitä on kyllä diivailu kaukana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat