Oon mokannu. Kaveri loukkaantunut.

meri

Käykö teille ikinä niin, että ette vain vastaa ihmisten viesteihin ja puheluihin, ja sitten kun on kulunut tarpeeksi pitkä aika, ette oikein enää kehtaakaan vastata ja pitkitätte vastaamista entisestään? Ja sitten ehkä jossain vaiheessa lähetätte anteeksipyyntöviestin, mutta sama homma jatkuu taas, viestit/mailit/jne. tulee luettua, mutta ei vaan saa vastattua? Mulle on käynyt näin nyt muutamankin ystävän kanssa. Hävettää oma toiminta ihan kauheasti, mutta en vaan jotenkin ole jaksanut, perusarjen pyörittämiseen on mennyt kaikki energia. Nyt meinasin laittaa yhdelle vanhalle kaverille vistiä, mutta huomasin, ettei mulla ole uudessa puhelimessa enää sen numeroa ja se on poistanut mut fb-kavereistaan, on siis tosi loukkaantunut. Ja ymmärrän tietty hyvin. Käykö muille näin vai olenko mä vaan joku harvinaisen epäsosiaalinen ja huono ystävä? Miten tästä kehittyisi paremmaksi?

Kommentit (2)

Vierailija

Tavallaan ymmärrän, toisaalta en. Miten vaikeaa voi olla vastata vaikka parilla sanalla, ihan vaikka että palaan pian asiaan, nyt on kiirettä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat