Mies meinaa sitten etsiä salarakkaan

Vierailija

Nettiselaimen historian mukaan aihepiiri kiinnostaa. Ei yllätä minua,koska olen surkea vaimo mitä seksiin tulee:raskas työ ja loputtomat kotityöt vaan vievät kaikki halut itseltäni ja enkä millään pysty pitämään itseäni haluttavana. Huomaan olevani ihan luuseriasenteella jo valmiiksi,vaikka mies vakuuttaa vielä käyvänsä kuumana minuun ja haluavansa jatkaa liittomme.ajattelen vaan että ensimmäinen nainen jonka hän sitten pokaa salarakkaakseen varmasti muuttaa tämän, koska kuka tahansa saa enemmän aikaan sängyssä kun minä, joka vaan haluaisin nukkua...ja taas on yksi perhe rikki ja syy: kaiken itseluottamuksen ja ison osan elämäniloa "ruuhkavuosiin" kadottanut äiti..

Kommentit (4)

Vierailija

Mitenkäs teillä tuo kotitöiden jakautuminen? Mietin vaan, jos toisesta tuntuu että kotityöt ovat loputtomia ja toisella on aikaa surffailla salarakasta etsimässä.

Vierailija

Jaaha, taas yksi marttyyri valittamassa kurjuudestaan. Valittamisen sijaan voisit vaikka jutella sen miehesi kanssa, mutta et kai sinä nyt hyvänen aika sellaiseen ala!! Mielummin kyyläät miehesi tekemisiä kuin teet mitään fiksua. No, omapa on valintasi. :)

Vierailija

Meillä sama, muija vaan valittaa, aina väsynyt, aina kylmä ym.
Haluaisin seksiä ja tekisin ihan mitä vaan haluaa jos vain sekstailtaisiin, mutta ei ,tuuppii pois vaan ja kiukuttelee.
Olen harkinnut kanssa salarakasta, mulla ei vaan ole aikaa sellaiseen enkä tiedä mistä sellaisen löytäisi, viime viikonlopuna kun olin juhlimassa tein hieman läheisempää tuttavuutta erääseen tuttuun nuoreen naiseen, ongelma vaan on se että nainen on työkaverin vaimon tytär ja on varattu.
Vaikutti siltä että ei paljon haittaisi vaikka onkin varattu, mutta tuntui aika hyvälle kun ei heti tönitty pois ja olisi ollut mahikset johonkin?
Homma meni vaan puihin kun naisen äiti ajoi sen pois ja yritti väkisi alkaa suutelemaan ja tunkemaan tissejä naamalle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat