Mitä aikuiselle tyttärelle lahjaksi?

Vierailija

Mitä teillä on ollut tapana ostaa lapsellemme, jolla on jo omia lapsia? :)

Kommentit (6)

Vierailija

Riippuu varmaan tulotasosta. Ja tietenkin ihmisestä.

Itse olen niin varattomasta perheestä ja tienaan itse enemmän, kuin vanhempani, että minulle riittää, että saan nauttia  kerran joulupöydän antimista vanhempieni luona. Ei toki haittaa jos vaikka saan pörrösukat tai villasukat siinä ohessa.

Jos olisin varakkaasta perheestä niin toivoisin, että vanhemmat tajuaisivat jouluna laittaa hieman enemmän lahjoihin, ennakkoperintönä. Mulle kelpais esim. Kalevala korut, Marimekon tuotteet, vähän isommat lahjakortit jne...

Mun mielestä vanhempien lahjat ei oo mitenkään niin tarkkaan aseteltuja, kuin vaikka puolison. Puolisolta ei ehkä halua saada kahvakuulaa tai paistinpannua, mutta mun mielestä urheiluvälineet tai vähän paremmat ruuanlaittovehkeet on ihan jees hankintoja vanhemmilta.

Jos tyttärellänne on kiireinen lapsiperheen arki niin ehkä lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon olisi kiva? Tai jos rahaa on tosi paljon extraa niin vaikka hotelli ja teatteri/konsertti-liput hänelle ja puolisolle ja lupaus vahtia muksuja sen aikana. 

Ja äitinä tykkäisin myös lahjasta missä on ajateltu vaikka koko perhettä. Esim. leffaliput koko perheelle. Ei paha!

Vierailija

Vaihtelee vuosittain. Useimmiten annan rahaa sekä jotain pientä kuten sukat, suklaata, kirjan tai  harrastuksiin liittyviä juttuja kuten kuvankäsittelyohjelman. Yhtenä vuonna ostin tyttären perheelle kolmen viikon matkan Meksikoon. Pojalle rahaa, valokuvaustarvikkeita, tietokoneita tms ja myös jotain pientä kuten sukat, suklaata tai kirjan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat