Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos annan varatulle, olenko itsekin pettäjä?

Vierailija
01.12.2015 |

En siis itse ole parisuhteessa. Toivon pikaisia kommentteja, iltakuuden jälkeen on myöhäistä enää neuvoa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et, sinä voit panna ketä haluat. Moraali on sen varatun ongelma.

Näin! Ei sinulla ole ketään jota petät. Mies tekee omat ratkaisunsa itse ja sinä et ole niihin syyllinen.

Vierailija
22/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et, sinä voit panna ketä haluat. Moraali on sen varatun ongelma.

Näin! Ei sinulla ole ketään jota petät. Mies tekee omat ratkaisunsa itse ja sinä et ole niihin syyllinen.

Mutta kuka haluaisi puolisoaan pettävää lorttoa sänkyynsä, sitä en ymmärrä. Minua puistattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä hyväkään ihminen ole tuossa tilanteessa, mutta toinenhan se pettäjä on. Sinkkuhan saa nussutella ihan ketä huvittaa jos siihen mahdollisuus tulee. Itse tosin miettisin omalle kohdalle samaa tilannetta, että kumppanini pettäisi jonkun sinkun kanssa, kiva sille sinkulle mutta ei niin kiva minulle.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
24/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina kyllästyttää kun naiset sanovat antavansa.

Aivan kuin olisivat armeliasta väkeä kun suostuvat antamaan.

Aiheen ohi mutta silti..

Vierailija
25/34 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskyä rikot ainakin. Teet huorin.

Eiku se mies tekee

Vierailija
26/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoitko sille?

Vierailija
27/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kannattaa jakaa

Vierailija
28/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole sopinut uskollisuudesta kenenkään kanssa, joten et ole pettänyt kenenkään luottamusta millään muotoa. Toisten parisuhteen keskinäiset asiat, kuten heidän seksielämänsä ja sen säännöt, eivät kuulu sinulle. Jokainen huolehtikoon omistaan eli vastuu on aina suhteen osapuolen, ei koskaan ulkopuolisen, vaikka tämä kuinka olisi vietellyt ja yrittämällä yrittänyt. Aikuisen ihmisen ei tarvitse siihen leikkiin lähteä mukaan, jos arvostaa parisuhdettaan ja sen sitoumuksia.

Jaa että toisten suhteita ei siis tarvitse kunnioittaa?

Tarvitsee tietenkin kunnioittaa, mutta ilmeisesti irtoseksi on heidän suhteessaan sallittua, koska suhteen osapuoli niin tekee. Jos pari rikkoo sääntöjä eikä kyse olekaan esim avoimesta suhteesta, se ei todellakaan ole minun ongelmani. Kunnioitusta on se, ettei oleta tietävänsä toisten suhteen sääntöjä paremmin kuin suhteen osapuolet itse. On aika epäkunnioittavaa sinulta tuomita toisten suhdejärjestelyt.

Vierailija
29/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Kukaan aikuinen ei ole vastuussa toisen aikuisen teoista.  Mutta olet tekemisissä miehen kanssajoka pettää. Munkin neuvo on- älä rakastu. Petturi pettää erittäin todennäköisesti sutkin. JOs mä olen joskus yhden yön seikkailuun langennut, ei mua ole kiinnostanut onko miehellä perhettä vai ei. Ei se siihen tilanteeseen kuulu. Toisin kuin se onko ehkäisyä vai ei.

Vierailija
30/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat varatun miehen? Jos olet puutteessa niin eikä löydy ketään vapaata?

Miksi haluat sekaantua pettäjään ja varsinkin jos miehellä on lapsia niin jätä väliin.

Vierailija
31/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa ja ajattelin vastata kysymykseesi näin vaimon näkökulmasta. Jos esim. Mieheni tulisi vastaan ja olisi kiinnostunut lähtemään mukaasi. Asia ok. Mutta yksi mutta ja iso sellainen, siinä vaiheessa kun homma olisi hoidettu niin toivoisin sinun ilmoittavan minulle niin minä voisin jatkaa elämääni lasten kanssa yksin eteenpäin. Sillä siinä tilanteessa löytyy vain yksi kusipää, se et olisi sinä vaan mieheni. Kukaan vaimo ei halua olla tietämättä jos mies pettää. Jokainen vaimo haluaa tehdä itse päätöksen elämänsä suhteen ja avioliiton suhteen pettämisen jälkeen. Älä siis ole kertomatta vaimolle, vaikka tämä mies kuinka rukoilisi ettet kerro..

Vierailija
33/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu paskalta lukea tätä, sain juuri muutama päivä sitten tietää avomieheni (nyt jo ex) pettämisestä... Miksi ihmeessä pitää sekaantua varattuun mieheen?!

Vierailija
34/34 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa ja ajattelin vastata kysymykseesi näin vaimon näkökulmasta. Jos esim. Mieheni tulisi vastaan ja olisi kiinnostunut lähtemään mukaasi. Asia ok. Mutta yksi mutta ja iso sellainen, siinä vaiheessa kun homma olisi hoidettu niin toivoisin sinun ilmoittavan minulle niin minä voisin jatkaa elämääni lasten kanssa yksin eteenpäin. Sillä siinä tilanteessa löytyy vain yksi kusipää, se et olisi sinä vaan mieheni. Kukaan vaimo ei halua olla tietämättä jos mies pettää. Jokainen vaimo haluaa tehdä itse päätöksen elämänsä suhteen ja avioliiton suhteen pettämisen jälkeen. Älä siis ole kertomatta vaimolle, vaikka tämä mies kuinka rukoilisi ettet kerro..

Mulle yksi varattu hoito vähän jopa vitsaili että voisin kertoa sen vaimolle. Oli raukka niin munaton, ettei tuollaistakaan voinut hoitaa itse.