Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lapsellinen, kun mulle tuli paha mieli ja ulkopuolinen olo?

Vierailija
28.06.2008 |

Olin istumassa iltaa tutussa naisporukassa. Illan päätteeksi kaikki naiset kaivoivat kalentereita esille ja suunnittelivat milloin kukin tapaa taas kenetkin. Mun tapaamista ei kukaan ehdottanut, jäin näkymättömäksi taustalle. Kaikki muut löivät uudet treffit kukin ristiin keskenään.

Tuli ulkopuolinen olo, ihan kuin olisin vahingossa ollut kutsuttuna näihin illanistujaisiin, koska joku vahingossa möläytti ja kutsui mut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mullekin tullut paha mieli.

Vierailija
2/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se kuitenkin sattumaa, että järjestelivät tapaamisia keskenään eikä sinun kanssasi? Vai olisitko sinä itse voinut ehdottaa tapaamista jonkun kanssa?

Et ole mielestäni lapsellinen, vaan tunteva, herkkä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytyy sopia sen ja sen (toisen huoneessaolijan) kanssa. Kun saivat tapaamisensa sovittua, niin hihkaisivat, et moikka, nähdään ensi viikolla ja lähtivät. Yksi kiljaisi vielä, et viitsithän jättää saunan avaimen infoon. Thats'it.

Vierailija
4/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät ilmeisesti halunneet treffata sinua jostain syystä.

Vierailija
5/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v meni sen opetteluun ettei mun tarvitse miellyttää ketään. Joko musta tykkää tai ei. Onneksi mulla on vain ystäviä jotka tykkää. En muutenkaan halua hengailla ihmisten kanssa joiden luona on jotenkin teennäinen olo. Ehkä siksi mulla on suurimmaksi osaksi miespuolisia ystäviä. Ukot harvoin ovat niin ämmiä keskenään.

Vierailija
6/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä paha mieli siitäkin, kun jossain nettiyhteisössä kukaan ei ikinä kommentoi mun sanomisia, ihan kuin ne hypättäis yli...

Mutta oikeiden kavereiden kanssa tein just noin kuin edellinen kirjoittaja. Kun muutin Helsinkiin, jäi monta ns. ystävää, en vaan pitänyt enää yhteyttä niiden mukakavereiden kanssa.

Vierailija
7/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei. Vaikea sanoa. Miten kyseiset tyypit muuten käyttäytyvät sinua kohtaan?

Vierailija
8/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vastaavanlaisia tilanteita. En mahda sille mitään, etten ole kovin räväkkä ihminen ja viihdyn kotona, joten muakaan ei pyydettäisi varmaan tuossa tilanteessa mihinkään... harmittaa aikansa, mutta ei kaada maata. Tapaan näitä "ystäviä" koska olimme opiskelukavereita ja koko sakki kerääntyy sillointällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme