Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli mieleen paritanssista...voisitteko vastata...

Vierailija

Eli sellainen asia on tullut laitettua merkille kun nämä "vanhanajan" paritanssit. Iskelmämusiikki jota miehet ja nnaiset tanssivat keskenään. Onko ne nyt sitte valssia ja tangoa ja mitä niitä nopeempiakin kappaleita on.
Olen jo muutaman kerran laittanut merkille kun olemme olleet esim työporukan kanssa laivalla tai pikkujouluissa tai missä vaan...Työkaverini ovat minua noi parikymmentä vuotta vanhempia.
Joka kerta huomaan että kun nämä paritanssit alkaa, jään istumaan yksin pöytään. Kukaan ei hae tanssimaan. Siis korostan että en osaa tanssia enkä omaa yhtään rytmitajua, joten kieltäytyisin ehdottomasti kutsusta mutta mikä tähän voi oikeasti olla syynä?
+50 mammat joraa joka kappaleen ja tanssittajat vaihtuu. Minä olen hakijoile kuin ilmaa. Onko tuo kirjoittamaton sääntö että ikää pitää olla se mielummin yli 50 vuotta että hakijoita ilmaantuu vai mistä ihmeestä tilanne voi johtua? En ole seinästä reväistyn näköinen, ylipainoinen tai muutenkaan mitenkään kummajainen.

Olen kolmekymppinen ja kuuntelen tyystin erilaista musiikkia kuin nämä Yölinnut ja Jari Sillanpäät joiden tahtiin paritansseissa yleensä jorataan. Tilanne on käynyt kohdalleni niin monta kertaa että aloin ihan tosissani miettimään mistä se voi johtua. Osaatteko sanoa, onko paritansseissa yleensä joku kirjoittamaton sääntö jota vain en ymmärrä`:)

Kommentit (8)

Vierailija

No jos viestit jo ulkoisella olemuksella, että et osaa tanssia, niin ei sua kukaan viitsi hakeakaan. Tanssi osamaattoman naisen kanssa on aivan tuskaa.

M42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos viestit jo ulkoisella olemuksella, että et osaa tanssia, niin ei sua kukaan viitsi hakeakaan. Tanssi osamaattoman naisen kanssa on aivan tuskaa.

M42

Sitä en epäile oolenkaan. Minulla on kaksi vasenta jalkaa enkä todellakaan omaa minkäänlaista rytmitajua mutta miten ihmeessä tuntemattomat miehet sen voi tietää?

Sen verran monta kertaa tosiaan juttu sattunut että tähän on pakko olla jokin syy, mutten ole vielä saanut selville, mikä se on :D.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M42

Sitä en epäile oolenkaan. Minulla on kaksi vasenta jalkaa enkä todellakaan omaa minkäänlaista rytmitajua mutta miten ihmeessä tuntemattomat miehet sen voi tietää?

Sen verran monta kertaa tosiaan juttu sattunut että tähän on pakko olla jokin syy, mutten ole vielä saanut selville, mikä se on :D.

-ap

Millaiset vaatteet sulla on päällä?

M42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M42

-ap

Viimeksi oli hihaton pikkumusta, mustat sukkahousut ja korkokengät.

Istuimme tosin liinoitetuissa pöydissä joten tanssiinhakijat ei nähnyt meistä naisista kuin yläosan :D.

-ap

Millaiset vaatteet sulla on päällä?

M42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi oli hihaton pikkumusta, mustat sukkahousut ja korkokengät.

Istuimme tosin liinoitetuissa pöydissä joten tanssiinhakijat ei nähnyt meistä naisista kuin yläosan :D.

-ap

]

Halukkaat naiset eivät linnottaudu.

M42

Vierailija

Kurssille hopi hopi!!! Kyllä vientiä riittää kun osaa tanssia. Miehenä on niin kiva kun saa valita kenen kanssa tanssii...miesten paratiisi on tanssilavoilla kun taas naisilla sen on yökerhoissa.

M40

Vierailija

Perusteet kun opettelet foksi, fusku, valssi ja tango niin ilta menee mainiosti. Tanssimalla opii lisää ja kun taidokas mies vie niin lisää kuvioita tulee paljonkin ihan huomaamatta.

M40, jatkotasolla ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat