Menetin hitusen vajaa 100€ postilakon vuoksi
Sen enempää syitä avaamatta menetin vajaa 100€ tuon helvetin lakon vuoksi. Miksi näiden ahneiden laiskureiden vuoksi vähävaraiset joutuvat maksumiehiksi? Sinänsä pitäisi olla tyytyväinen, sillä varmasti joku pienyrittäjä on menettänyt isojakin summia tuon lakon vuoksi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kyllä kateeksi vuokratyövoimaakaan, heidän palkkansa ja työehdot ovat vielä huonompia mitä meillä Postin työntekijöillä. Tervetuloa vaan tekemään paskaduunia työehdoilla, joita me itse emme hyväksyisi.
Ei kannata pidätellä henkeä odotellessasi minua sinne paskaduuniin.
Sinullekin suosittelen, kuten jo ketjun ekalla sivulla tein teille kaikille, paskamaisen lakkopelleilyn sijaan ihan vaan häippäämistä sieltä duunista, jos se on paskaa. Ja jos se ei ole paskaa, niin sitten pitäisi tehdä asiallisesti ja sovitusti se duuni.
Vierailija kirjoitti:
Mä sen sijaan tilasin viime viikolla jenkeistä meikkejä ja odotin saavani paketin joskus jän tuli postiluukusta! Kiitos sijaisten mutta eipä mua olisi haitannut odotella ja täysi tuki tottakai työläisille joiden selkänahasta revitään pomojen 50k/kk palkat...
Kuka on tämä Jän, joka tuli postiluukustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kyllä kateeksi vuokratyövoimaakaan, heidän palkkansa ja työehdot ovat vielä huonompia mitä meillä Postin työntekijöillä. Tervetuloa vaan tekemään paskaduunia työehdoilla, joita me itse emme hyväksyisi.
Ei kannata pidätellä henkeä odotellessasi minua sinne paskaduuniin.
Sinullekin suosittelen, kuten jo ketjun ekalla sivulla tein teille kaikille, paskamaisen lakkopelleilyn sijaan ihan vaan häippäämistä sieltä duunista, jos se on paskaa. Ja jos se ei ole paskaa, niin sitten pitäisi tehdä asiallisesti ja sovitusti se duuni.
Ymmärrätkö yhtään miten tämä systeemi ylipäätään toimii? Oletko itse jossain hyväpalkkaisessa suojatyöpaikassa jossa saat itse sanella kaikki työehtosi ja palkkatoiveesi ja elämäsi on mukavan turvattua? Suurimmalle osalle tämän maan duunareista todellisuus on jotain ihan muuta. Jos palkasta yhtäkkiä leikataan monta sataa euroa, käy eläminen mahdottomaksi. Vaihtoehtona saattaa olla työttömyys, eikä sekään houkuttele. Oletko tietoinen, että töitä saattaa olla hankala löytää nykyään?
Tiedän monia työkavereita, jotka hakevat kokoajan muuta työtä tai opiskelevat päästäkseen pois Postilta. Opiskelen itsekin ja olen luottavainen, että tilanne on kohdallani ihan toisenlainen parin vuoden päästä. Monella muulla tilanne taas näyttää lohduttomalta; ikää on ja koulutusta ei juurikaan ole, joten he ovat jumissa Postilla ja toivovat vaan että työtä riittäisi jotenkin eläkeikään asti. Monella heistä on kuitenkin "turvanaan" toistaiseksi voimassa oleva työsopimus, jota ei vastaavassa paskaduunissa nykyään enää juuri missään saa. Vaihtaisitko itse tässä tilanteessa työpaikkaa jos luvassa olisi vain määräaikainen sopimus?
T: postityöntekijä - vielä toistaiseksi
Välillä palkat nousee ja välillä ne laskee. Se on elämää. Ei elämä ole pelkää nousua ja juhlaa.