Menetin hitusen vajaa 100€ postilakon vuoksi

Vierailija

Sen enempää syitä avaamatta menetin vajaa 100€ tuon helvetin lakon vuoksi. Miksi näiden ahneiden laiskureiden vuoksi vähävaraiset joutuvat maksumiehiksi? Sinänsä pitäisi olla tyytyväinen, sillä varmasti joku pienyrittäjä on menettänyt isojakin summia tuon lakon vuoksi.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ja mä menetän joka päivä ties kuinka paljon rahaa kaupassa käydessäni, kun ahneet kaupankassat vaativat liikaa palkkaa työstään.

Vierailija

Ootko ajantasalla miten ne postin ajamat työolot ja ehdot olisivat vaikuttaneet postilaisten työhön ja heidän saamaan rahaan. Pikkuisen isommat menetykset siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen enempää syitä avaamatta menetin vajaa 100€ tuon helvetin lakon vuoksi. Miksi näiden ahneiden laiskureiden vuoksi vähävaraiset joutuvat maksumiehiksi? Sinänsä pitäisi olla tyytyväinen, sillä varmasti joku pienyrittäjä on menettänyt isojakin summia tuon lakon vuoksi.

Kustaa itse pakettisi, äläkä odota yhteiskunnalta valmiita palveluita. Senkin kommunisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mä menetän joka päivä ties kuinka paljon rahaa kaupassa käydessäni, kun ahneet kaupankassat vaativat liikaa palkkaa työstään.

Kauanko vietät kassalla aikaa? Ala-asteen matikalla lasket paljonko sen kassan osuus on ostoksistasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kustaa itse pakettisi, äläkä odota yhteiskunnalta valmiita palveluita. Senkin kommunisti.

Odotan saavani maksamalleni palvelulle vastinetta. Posti valtionyhtiönä on kommunismia, siinä olet kyllä oikeassa. Toivottavasti lakkautetaan ja samat palvelut totetutetaan yksityisillä.

Vierailija

Mulle  tämä lakko toi niin paljon ongelmia, että joudun varmasti selvittelemään niitä loppuvuoden. Nyt kun se on ohi varmaan ulkomaiset firmatkin suostuvat alkamaan selvittämään missä pakettini menee. Eivät ole suostuneet lakon vuoksi kadonneita paketteja etsimään. Ovat syyttäneet postia, mikä varmasti pitää paikkansa suurimmassa osassa tapauksia.

Toivottavasti saavat kaikki potkut ja tilalle palkataan reippaita vuokratyöläisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Odotan saavani maksamalleni palvelulle vastinetta. Posti valtionyhtiönä on kommunismia, siinä olet kyllä oikeassa. Toivottavasti lakkautetaan ja samat palvelut totetutetaan yksityisillä.

Näin sitä osoitetaan oma tyhmyys. Kuin myös itsekkyys ja omaan napaan tuijottelu.

Kerronpa sinulle faktan: postitoiminta Suomessa on avattu kilpailulle jo vuonna 1994, ensimmäisten joukossa EU:ssa.

EU:n direktiivi määrää, että koko maahan on jaettava posti vähintään viitenä päivänä viikossa. Tämä toiminta on kannattamatonta, siksi sen hoitaa valtio. Yksityinen ei tee mitään ilman voittoja.

KOmmunismin kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, sen revit ihan omasta, ilmeisesti kovin tikkuisesta päästäsi.

Vierailija

Mä sen sijaan tilasin viime viikolla jenkeistä meikkejä ja odotin saavani paketin joskus jän tuli postiluukusta! Kiitos sijaisten mutta eipä mua olisi haitannut odotella ja täysi tuki tottakai työläisille joiden selkänahasta revitään pomojen 50k/kk palkat...

Vierailija

Ai, että mä nauran teille ensi syksynä, kun palkkoja aletaan laskea kaikilla aloilla.

Tämäkin on fakta, jonka tietäisitte, jos asiat kiinnostaisivat. Keskipalkat tulevat häviämään ja tekin kilpailette siitä, kuka pääsee tekemään töitä matalapalkalla.

Alapeukuttaa saa vapaasti, mutta se poista tätä faktaa.

Näin käy, kun suomalaiset ovat tuollaisia idiootteja, jotka eivät ymmärrä työmarkkinoista ja muiden tukemisesta yhtään mitään. Nasahtaa kivasti omaan nilkkaan, ennemmin tai myöhemmin, todennäköisesti ennemmin.

Vierailija

Ahneet laiskurit? Posti työnantajana tässä on se ahne. Laiskureiksi meitä ei ainakaan voi syyttää, työmäärä on viime vuosina lisääntynyt valtavasti koska Posti on irtisanonut väkeä ja meidän pitää tehdä heidänkin työt. Ja nyt vielä palkkaakin olisi leikattu: itse olisin menettänyt monta sataa euroa joka kuukausi jos Postin suunnitelma olisi mennyt läpi!!! Palkka on muutenkin huono kolmivuorotyöstä. Lisäksi pitää kestää vielä jatkuvaa epävarmuutta omasta työpaikastaan.

Jotenka koita nyt vaan kestää siellä, mekin "ahneet laiskurit" koitetaan kestää paskaa työnantajaa ja palvella teitä taas kun lakot ovat loppuneet ja päästään takaisin normaaliin työarkeen.

T: postityöntekijä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat