Turhin rahanmenosi, joka syö naista

Vierailija

Olin kesällä kuntosalijäsenenä. Olen idiootti, I know. Tuli pyöreät vuodet täyteen ja otin itselleni synttärilahjaksi valmennuspaketin, joka alkoikin mukavasti. Syksyllä sairastuin pahasti, enkä pääse vieläkään urheilemaan. Kuntosalijäsenyys loppui ihan tyylikkäösti, mutta sama ei pätenytkään tuohon valmennukseen. Nyt saan maksaa 1600e niistä viidestä kerrasta, juuri tuli ukaasi suoraan perintätoimistosta. Ai jumalaare, tää ottaa kyllä luonteen päälle:D ketuttaa niin vietävästi oma tyhmyys ja vietävissä oleminen. Mites, onko teillä mitään tyhmyydestä sakotetaan tyyppisiä kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija

Miksi päästit perintään asti, ei sekään kovin fiksua kuvaa anna.

Ehkä tyhmimpiä juttuja on olleet epäonnistuneet osakesijoitukset. Sijoitin sellaisia rahoja joita ei olisi periaatteessa ollut varaa menettää. Tappio oli 800 euroa. En ollut minäkään kovin fiksu...

Vierailija

No en tiedä, ehkä eniten ärsyttää maksaa kampaajakäynneistä. Tulee vaan paha mieli kun ensin tuijottaa rumaa naamaansa 0,5-2 tuntia riippuen siitä mitä tehdään, maksan siitä 30-120 euroa eikä lopputulos ole ikinä häävi. Tämä ei johdu kampaajasta vaan yksinkertaisesti minusta, olen ruma vaikka mitä tekisi. Monelle varmasti kampaajakäynnit ovat rentouttava ja mukava kokemus, mutta tällaiselle suohirviölle ne ovat vain masentavaa pakkopullaa.

Vierailija

2/5 hmm, miksi päästin? Koska lopetin jäsenyyden ja ohessa mielestäni kaiken! Ei ollut mitään epäselvyyttä. Maksut ovat käyttäjätunnuksellani, jota en ole käyttänyt:D olen idiootti, mutten niin idiootti, että päästäisin laskuja minnekään, jos vain niiden olemassa olista tiedän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, ehkä eniten ärsyttää maksaa kampaajakäynneistä. Tulee vaan paha mieli kun ensin tuijottaa rumaa naamaansa 0,5-2 tuntia riippuen siitä mitä tehdään, maksan siitä 30-120 euroa eikä lopputulos ole ikinä häävi. Tämä ei johdu kampaajasta vaan yksinkertaisesti minusta, olen ruma vaikka mitä tekisi. Monelle varmasti kampaajakäynnit ovat rentouttava ja mukava kokemus, mutta tällaiselle suohirviölle ne ovat vain masentavaa pakkopullaa.

Oi, tunnen tuskasi. :) Minua on alkanut tympiä vaatteisiin tuhlaaminen ja meikkaaminen, koska näytän kuitenkin suomursulta jolle mitkään vaatteet eivät istu. Lisäksi en osaa yhdistellä vaatteita ja jotenkin kaikki näyttää kulahtaneelta päälläni. Ihan sama, mitä puen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2/5 hmm, miksi päästin? Koska lopetin jäsenyyden ja ohessa mielestäni kaiken! Ei ollut mitään epäselvyyttä. Maksut ovat käyttäjätunnuksellani, jota en ole käyttänyt:D olen idiootti, mutten niin idiootti, että päästäisin laskuja minnekään, jos vain niiden olemassa olista tiedän.

Tee reklamaatio, yksityisellä henkilöllä on paljon liikkumavaraa.

Vierailija

Ööh miten laskut voi olla jollain käyttäjätunnuksella, selitä vähän. Eikö kuntosalimaksuja yleensä laskuteta ihan normaaliin tapaan esim. e-laskuna vai onko heillä joku ihan oma laskutusjärjestelmänsä?

Vierailija

Auton kulut nyppii aina. Varsinkin kun ajan vähän, niin ne kaikki muut menot bensan lisäksi tyrmistyttää. Ois tavallaan kiva ulkoistaa taas jollekin miehelle kaikki autoon liittyvä, mutta kun ei niitä jaksa kotonaan muuten katsella ;-)

Vierailija

Leikkaan otsahiukset kynsisaksilla ja käyn harvemmin kampaajalla. Kätevää.

Rahaa menee liikaa vuokraan, mutta pidän asunnosta enkä aio muuttaa.

Vierailija

Autoon liittyvät kulut ilman muuta! Verot, vakuutukset, renkaat... Ja aina välillä joku osa sanoo poks ja korjaus maksaa vähintään sen 300 €. Mur.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat