Ammatti, jossa ei ollenkaan asiakaspalvelua?

Vierailija

Tuleeko kenellekään mieleen?

Kommentit (15)

Vierailija

Hautausmaalla puutarhahommissa ei juuri tarvinnut tavata asiakkaita. Paitsi joskus joku leskimummo valitti kun joku oli naarmuttanut kiveä siimaleikkurilla tms. mutta niitä oli harvoin. Muutenkin oli mukava työ, mutta näin talvella vähän heikko työtilanne.

Vierailija

Katoava "kansanperinne" eli tehdastyöt hyvin pitkälle, kokoonpanohommat. Hyvällä tuurilla joku ohjelmoija, jos on isot projektit tai riittävän iso firma ja kuuluisa joku muu hoitaa ne asiakaskontaktit. 

Korkea koulutus ei vapauta asiakaspalvelusta, enemmän ne ovat noita vähän koulutusta vaativia hommia. Tutkijakaan ei välttämättä ihan vapaa asiakaspalvelusta ole. Nimimerkillä ollut tutkimuslaboratoriossa töissä "alempiarvoisena" ja asiakkaille niitä juttuja tehtiin tai testautettiin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutkija. Korkea koulutus vapauttaa asiakkaiden palvelemisesta.

Eipä kyllä ole noin. Esim. VTT:n tutkijat joutuvat hankkimaan rahoituksen projekteilleen itse. TS. heidän tulee olla myös myyjiä ja markkinoijia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työtoimiston ja Kelan virkailijoilla on todellakin asiakaspalvelua työssään!

Ihanko totta, mistä se voisi huomata kun itse en ole huomannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtoimiston ja Kelan virkailijoilla on todellakin asiakaspalvelua työssään!

Ihanko totta, mistä se voisi huomata kun itse en ole huomannut.

Harmillista että sinulla on huonoja kokemuksia ko. virastoista, mutta tiedät kyllä itsekin että sitä asiakaspalvelua siellä tehdään myös :)

T: Erään toisen viraston asiakaspalvelija

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat