Miehen entinen elämä, uskallanko luottaa häneen

Sofia88

Tilanne on se että olen tapaillut vuoden satunnaisesti miestä jota kohtaan tunnen syvää rakkautta. En ole antanut suhteen edetä sillä en uskalla luottaa mieheen. Mies on hieman rahakkaampi ja elänyt vauhdikasta elämää johon on kuulunut erilaiset seksikokeilut orgiosta transuihin. Itse olen kunnon nainen ja harrastanut seksiä pelkästään parisuhteessa ollessani. Kumppaneita minullakin on ennestään vain kaksi, miehellä satoja. Mies vakuuttaa muuttuneensa.

Onkos muilla vastaavaa tilannetta? Mitä ajattelisitte?

Sivut

Kommentit (18)

jossullaaaaaa

Eli nyt on käyttäytynyt herrasmiesmäisesti minua kohtaan. Päivittäin huomioi minua viesteillä ja kyselee asioistani. On puhunut naimisiin menostakin ja lasten hankinnasta jatkuvasti. Emme ole siis vielä edenneet edes intiimille tasolle tämän luottamuspulani takia.

Mietin vain onko oma ajatusmallini väärä ajatella että koska olen itse ns. säästellyt itseäni ja mielestäni seksi kuuluu vain rakkauteen, niin sitten itse saankin tämän tyyppisen miehen. Eihän kukaan toki menneisyydelleen mitään mahda. Olen muutenkin tarkka maineestani ja en tiedä miten reagoisin jos vaikka tieto mieheni menneisyydestä leviäisi.

Vierailija

Tuohan on just se kaikkien naisten haave, että saavat kesytettyä jonkun rikkaan isomunaisen pelimiehen, joka parantaa pahat tapansa koska on niin rakastunut tähän viattomaan naiseen, jonka puhtaus sai miehen näkemään oman turmeltuneen elämänsä tyhjyyden ja vain naisen puhdas rakkaus voi hänen tyhjän sisimpänsä enää täyttää. Oikeastaan liian unelmaa ollakseen totta, joten epäilen että provo kyseessä, etenkin kun mainitset että on rahakkaampi.

Jessiriina

Vierailija kirjoitti:
Tuohan on just se kaikkien naisten haave, että saavat kesytettyä jonkun rikkaan isomunaisen pelimiehen, joka parantaa pahat tapansa koska on niin rakastunut tähän viattomaan naiseen, jonka puhtaus sai miehen näkemään oman turmeltuneen elämänsä tyhjyyden ja vain naisen puhdas rakkaus voi hänen tyhjän sisimpänsä enää täyttää. Oikeastaan liian unelmaa ollakseen totta, joten epäilen että provo kyseessä, etenkin kun mainitset että on rahakkaampi.

Mahdoitkohan ajatella että monissa rahapiiressä huorien käyttö on normaalia joka viikonloppu vaikka vaimo ja lapset odottavat kotona. Se pitää hyväksyä jo ennen kuin peliin lähtee. Moni mies jolla rahaa ajattelee että on siihen oikeutettu tulojensa takia. Pakko sanoa ettei todellakaan ole oma haaveeni tämä!

Vierailija

epäilyttäisi jo ihan siksi jos mies puhuu jo naimisiin menosta ja lapsista, vaikka teillä ei ole edes intiimiä kanssakäymistä, eli ette ole edes edenneet suhteessanne kovin vakavalle tasolle? ( paitsi jos olette uskovaisia.. ) Luulisi että mies jolle seksi on noin tärkeää että kaikkea on tullut kokeiltua, ei haluaisi ostaa ns. sikaa säkissä. Saattaa kyllästyä tylsään ja tavalliseen seksielämäänne pian, kun alkuhuuma on haihtunut. 

simpsonsss

Hyvänä esimerkkinä on esim. Miklu ja Metti. Niinhän se Miklukin kaatoi naisia Henna Kalinaisista lähtien ja sekoillut vaikka mitä. Metti taas on juurikin kiltin tytön perikuva. Eli joku siinä vain vetää puoleensa, onkohan se niin että rahalla saa.... Tuskin Mettiäkään muutoin olisi kiinnostanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli nyt on käyttäytynyt herrasmiesmäisesti minua kohtaan. Päivittäin huomioi minua viesteillä ja kyselee asioistani. On puhunut naimisiin menostakin ja lasten hankinnasta jatkuvasti. Emme ole siis vielä edenneet edes intiimille tasolle tämän luottamuspulani takia.

Mietin vain onko oma ajatusmallini väärä ajatella että koska olen itse ns. säästellyt itseäni ja mielestäni seksi kuuluu vain rakkauteen, niin sitten itse saankin tämän tyyppisen miehen. Eihän kukaan toki menneisyydelleen mitään mahda. Olen muutenkin tarkka maineestani ja en tiedä miten reagoisin jos vaikka tieto mieheni menneisyydestä leviäisi.

En todellakaan luottaisi. Olet kunnioitettava ihminen. Se houkuttaa häntä. miten voit edes kunnioittaa miestä? Haluaa perheen jne ok mutta so what. Eihän se mikään syy ole sinun häneen luottaa.

Vierailija

Mies on kertonut jo kaikista seksiseikkailuistaan, puhuu jatkuvasti lastenhankinnasta kanssasi ettekä ole vielä harrastaneet seksiä? Hmmm....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat