Te joilla on ollut friends with benefits suhde

Vierailija

Noin viikko sitten päädyin sänkyyn ystäväni kanssa, jota kohtaan minulla ei ole ikinä ollut mitään seksuaalisia tunteita eikä välillämme ole ikinä muutenkaan ollut muuta kuin kaveruutta. Kaikki kävi todella nopeasti, ja olin sen verran humalassa, etten osannut siinä edes ajatella mitä mieltä olen asiasta. Yritin sanoa, että onko tämä nyt ihan fiksua, koska en halunnut pilata kaverisuhdettamme, mutta siitä huolimatta asiat eskaloituivat todella nopeasti seksiin.

Mies halaili tämän jälkeen minua koko yön, nukuimme lusikassa ja vielä aamullakin hän pyysi minua kainaloon ja suutelimme. Emme kuitenkaan ole tämän jälkeen puhuneet ja myös seksi ja siihen johtaneet asiat ovat jääneet puimatta. Minulla on nyt todella outo olo tästä asiasta. Halusiko mies vain kipeästi seksiä? Oliko tämä jotain freinds with benefits säätöä? Vai voiko miehellä sittenkin olla tunteita kun kerran halusi muutenkin läheisyyttä, mutta pelästyi koksa minä käyttäydyin kaiken jälkeen todella kiusaantuneesti ja vaivaantuneesti.

Haluaisin kuulla ulkopuolisten mielipiteitä asiasta. Pitäisikö laittaa viestiä ja yrittää puhua asiasta? Vai säilytänkö itsekunnioitukseni ja olen puhumatta kun mieskään ei puhu?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Läheisyys on normaalia ja kuuluu asiaan, sen perusteella en mitään päättelisi.

Jos olet aikuinen katselet miten asia kehittyy ja halutessasi otat asian esiin. Vaikeaa, eikö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aikuinen katselet miten asia kehittyy ja halutessasi otat asian esiin. Vaikeaa, eikö?

Tiedän, että sen pitäisi mennä noin, mutta käytännössä kuntälläiset asiat osuu omalle kohdalle on vaikea miettiä mitä mieltä asiasta on :/

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että sen pitäisi mennä noin, mutta käytännössä kuntälläiset asiat osuu omalle kohdalle on vaikea miettiä mitä mieltä asiasta on :/

ap.

Ei millään pahalla, mutta mistä me tiedettiin olitko miehelle vain helppo pillu pitkän epätoivoisuuden jälkeen, pelkkää kivaa seksiä tai jotain enemmän.

Vierailija

Pillua jalus ja sä olit saatavilla. Ei miehet ota noin vakavasti. Mitäpä tuota kyseleen muilta.miehet kun on tuollasii kun halut jyrrää kelpaa miltei kuka tahansa. Sori se on fakta.siis pillua halus.ja halut hyrrää.
- yks äijä vaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pillua jalus ja sä olit saatavilla. Ei miehet ota noin vakavasti. Mitäpä tuota kyseleen muilta.miehet kun on tuollasii kun halut jyrrää kelpaa miltei kuka tahansa. Sori se on fakta.siis pillua halus.ja halut hyrrää.
- yks äijä vaan

Tuon "melkein" voi jättää pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unohda koko asia ja jatkat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja jos asia jää painamaan niin sitten kysyt kun näette.

Olen täysin samaa mieltä. Älä ala ruikuttaa perään, ellei asia sitten oikeasti vaivaa vielä pitemmänkin ajan päästä

traskausfetissimies
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vierailija kirjoitti:
Opettele suomea. Friends with benefits? Naurettavaa yrittää olla joku jenkki.

HAha, aamen. 

Luoja kun kävis painamassa jotain muijaa ja se alkais heittää näitä "friends with benefits" juttuja. 

Mm. tämän vuoksi mieluiten nauttisin naiset vasta +40 vuosikerrasta alkaen. On niitä ikiteinejä niissäkin varmasti, mutta vähemmäkseen kuitenkin. Lienen varhaiskypsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä itse haluaisit?

Minulle seksi tekee ihmissuhteesta kuin ihmissuhteesta ison ja tärkeän asian. Haluaisin puhua asiasta, mutta pelkään, että olin miehelle vain seksiä.

ap.

Vierailija

Mun kokemusten mukaan miehet, jotka ei halua vakavampaa suhdetta, sanoo sen kyllä suoraan joo etukäteen tai viimeistään aamulla. Mut ihmisiä on erilaisia, joten me ei nyt voida sulle kertoa, mitä se kaveri susta halusi tai haluaa. Kyllä sun pitää uskaltaa kysyä. Tai vaihtoehtoisesti itse kerrot sille oman mielipiteesi jos sulla sellaista on. Tyyliin se oli sit pelkkää sekä ja saa tai ei saa mieluusti tapahtua uudelleen. Kyllä mulla on pysynyt hyviä ystäviä vaikka onkin muutaman kanssa ollu opiskeluaikana panosuhde.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat