Miten saan tuon ukon lopettamaan ryyppäämisen?

Vierailija

oikeesti menee hermo. Juo mun rahat kun on omansa ensin juonu. No oon lepsu paska kuntuommoseen oon suostunu ja joka päivä vannon etten enää rahoita sitä mut aina se saa tingittyy sitä viinaa. Se on semmonen reppana et ei sitä pellollekkaan voi oikein heittää. Meillä ei oo lapsia.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tee lapai tai kaksi sen kanssa, melko varmasti lopettaa siihen paikkaan kun tajuaa kuinka tärkeää perhe ja terveys ovat.

Juuri näin. Ja jatka ihmeessä myös hänen juomisensa sponsorointia. Kyllä se siitä lopettaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huli. Palstan ahneet akat neuvoo sua kyllä jättään sen.

Mitä itse neuvot?

Tekee kuten itsestä parhaalta tuntuu. Tämän palstan ahneiden mammojen neuvoja nyt ei ainakaan kannata kysyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juopottelu on kyllä useimmiten hyvin hidas kuolema. Saattaa kestää 40 vuotta, että siihen kuolee.

Kyllä jotkut onnistuu siinä paljon nopeammin. Yksi entinen työkaveri läksi joku vuosi sitten kolmivitosena. Ei tunnistanut itse alkoholiongelmaansa, giniä ja väkevämpiä otti kuitenkin jonkun paukun joka ilta. Kun ei kertaakaan tullut töihin humalassa, ei ongelmaa hänen mielestä ollut, vaikka muut jo huolehtivat, kun iho kellersi.

Vierailija

Oikein hyvä kysymys, jota varmasti moni miettii. Jos ukko on tapajuoppo, ei se lopeta ennen kuin terveys menee, jos silloinkaan. Jos ottaa vain silloin tällöin, touhun pysäyttää todennäköisesti jokin tapaturma tai sitten se terveys on vaakalaudalla.

Jos mikään konsti ei ole auttanut tähän mennessä ja ahdistaa, niin suosittelen vaihtamaan ukkoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat