Tajusin just miten kieroon oon kasvanut

Vierailija

Oon vaan täynnä vihaa. Kaikki vituttaa. Masentaa, tekis mieli hakata kaikki, toivon monelle vain pelkkää pahaa.

Olen joskus ryypännyt monta kertaa viikon aikana. Teininä olin vuoden verran itseäni lähes 30v vanhemman ukon pantavana ja haukuttavana. Olen käyttänyt kannabista. Olen tehnyt abortin. En ole ollut päivääkään töissä. Yms yms yms mitä vielä

Vituttaa käydä enää edes missään. Tekis mieli raivota jokaiselle. Muut ympärillä ostaa asuntoja, perustaa yrityksiä, opiskelee, suunnittelee häitä. Mä istun yksinään kotona enkä ole päässyt mihinkään. Kiinnostus muita ihmisiä kohtaan on vähentynyt huomattavasti.

Vittu, mä olen sairastunut niin paljon henkisesti tässä muutaman vuoden kuluessa että välillä mietin pääsenkö koskaan enää takaisin terveen kirjoihin. Tuskin. Täytyisi syödä psykoosilääkkeitä mutta aivan sama enää.

Ei mulla muuta.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihan mukavalta. Tuu dokaan mun kämpille joku päivä katotaan ookko sanojes mittanen.

Mietin tässä itseni tappamista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä mielestäsi on se syy, joka on kaiken tämän taustalla?

Kunhan olen itse pilannut elämäni

Olet siis vihainen lähinnä itsellesi ja kateellinen ja katkera niille joilla sujuu paremmin. Olisiko mahdollista tehdä asialle jotain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet siis vihainen lähinnä itsellesi ja kateellinen ja katkera niille joilla sujuu paremmin. Olisiko mahdollista tehdä asialle jotain?

En jaksa enää muuttaa elämäni suuntaa. Olen varma että peli on menetetty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat ihan mukavalta. Tuu dokaan mun kämpille joku päivä katotaan ookko sanojes mittanen.

Mietin tässä itseni tappamista

Tuu ny ensin dokaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Aina on mahdollista uusiutua. Olet mitä ilmeisimmin masentunut, mikset ota psyykelääkkeitä joita sinulle on määrätty? Joskus nekin voivat auttaa pois pahimmasta suosta, selkeyttää arjen ja vapauttaa energiaa elämän suunnittelemiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, muutkin ihmiset ovat nousseet vielä syvemmästä suosta. Mielestäni sinulla ei ole mitään menetettävää, jos nyt päätät yrittää skarpata ja parantaa elämääsi. Se ei voi johtaa huonompaan tilanteeseen kuin missä nyt koet olevasi.

Kevasv

Älä vertaa itseäsi muihin. Ihan sama, jos perustavat yrityksiä, ostavat asuntoja. Se ei ole sun elämää. Eikä edellä mainitsemasi asiat tarkota, että muiden elämä olis automaattisesti parempaa kuin sun! Hyväksy ensin se ja mieti millaista elämää haluaisit.

Olisiko sun hyvä hakeutua lääkärille? Oletko käynyt? Kertoa suoraan miltä tuntuu ja mitä vaihtoehtoja on lääkityksen lisäksi tueksi. Ehkä olet masentunut, jolloin mikään ei tunnu miltään ja kaikki tuntuu kaikelta. Ja ei ajoittaisessa vitutuksessa oo mitään väärää, mutta haitallistahan se on jos se hallitsee koko elämää sun kuvailemalla tavalla.

Sulla on mahdollisuuksia ympärilläsi, ja joku asia on varmasti oikea sulle!! Mieti mistä saisit iloa elämään, jostain pienestäkin asiasta? Aloita siitä. Vähitellen huomaat, että vitutus alkaa laantumaan ja elämään mahtuu joku toinenkin hyvä asia mukaan. Ja taas vitutus hieman laskee. Vaikeeta se on aloittaa, mutta kannattaa aloittaa.

Jos sulla ei ole ihmisiä lähellä, ja niitä haluat/niitä jaksat hakeudu jollekin kurssille tai harrastukseen ja siellä aloita keskustelu muiden kanssa. Jos hyvin käy vastaavat takaisin, jos huonosti pälyilevät epäluuloisesti takas. Sellaista se välillä on.

Työt tuo usein rutiinia, vaikka niistä ei niin pitäisikään. Elämässä vellominen ilman jotain säännöllistä tuo usein vain tyhjyyden tunnetta. Voit kuitenkin ilman töitäkin luoda säännöllisyyttä sun elämään - syö lounas päivittäin samaan aikaan tai muuta pientä omaan elämääsi sopivaa alkuun.

Ja aiempaa kirjoittajaa lainatakseni, tää oli tosi hyvin sanottu:

(En jaksa enää muuttaa elämäni suuntaa. Olen varma että peli on menetetty.)

"Eikä ole, muutkin ihmiset ovat nousseet vielä syvemmästä suosta. Mielestäni sinulla ei ole mitään menetettävää, jos nyt päätät yrittää skarpata ja parantaa elämääsi. Se ei voi johtaa huonompaan tilanteeseen kuin missä nyt koet olevasi."

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat