Olen transnainen. Aion mennä tänään yliopistosäätiön lenkkipolun saunaan naisten vuorolla.

Vierailija

Tämä on suuri kulmakivi minulle elämässäni. Olen nainen, mutta omistan vielä peniksen. Toivottavasti saunavuoroon ei satu paikalle mitään keskiaikaisen ideologian omaavia suvaitsemattomia cis-naisia. Pelottaa kyllä kamalasti! En ole koskaan näyttäytnyt alasti naisena naisten edessä. :(
N23

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

No ei tulisi itselleni mieleen mennä miesten saunaan alasti ilman pyyhettä tai uimahousuja pre-op-transmiehenä, vaikka mulla siihen laillinen oikeus onkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi?

Ai miksi menen saunaan? Olipas transmisogynistinen kommentti. Vai kysyisitkö cis-naiseltakin, että miksi hän on menossa lenkkipolun saunaan?

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?

Ai miksi menen saunaan? Olipas transmisogynistinen kommentti. Vai kysyisitkö cis-naiseltakin, että miksi hän on menossa lenkkipolun saunaan?

AP

Vai olisiko kyse siitä, että valtaosa naisista jättää menemättä yleiseen saunaan, jos heidän kropassaan on joku huomiota herättävä poikkeama.

Vierailija

Se on varmasti suuri kulmakivi myös esimerkiksi naiselle, joka kärsii ahdistelun tai raiskauksen aiheuttamasta traumasta, eikä halua nähdä penistä lähellä itseään tilassa, missä itsekin on alasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?

AP

Vai olisiko kyse siitä, että valtaosa naisista jättää menemättä yleiseen saunaan, jos heidän kropassaan on joku huomiota herättävä poikkeama.

Sukupuolielin ei ole "poikkeama". Aika inhottavasti puhut toisista naisista..

AP

Vierailija

Pitäisikö tänään itsekkin lähteä tonne lenkille mihin AP on aika varmasti menossa. Näkisi millainen kaveri täällä kirjoittelee

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?

AP

Sukupuolielin ei ole "poikkeama". Aika inhottavasti puhut toisista naisista..

AP

Kyllä se naisella on. Ja etkö sanonut olevasi menossa leikkaukseen? Miksi, jos penis naisella on mielestäsi ihan ok?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olet menossa leikkaukseen, mikset odota siihen asti? Onko sinulla tarve olla erikoinen tai herättää huomiota?

En aio mennä leikkaukseen ollenkaan, koska pidän peniksestäni. Naisellakin voi olla penis, se ei ole mikään este.

AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat