Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko tosiaan tarpeellista poistaa...?

Vierailija

Olen yksin asuva nainen ja peloissani ja halusin jonnekin avautua, kun eilisiltana ulkoa kuuluvaa kolinaa ihmeteltyäni löysin tänään tupakantumpin takapihaltani, ikkunan lähettyviltä (verhot auki, kuinka ollakaan). Ja olen ollut jo pitkään säikky, ihmetellyt kovasti miksi. Tulijoita asuu lähistöllä ja se nyt vaan on totuus vaikka en toki syytä ketään. Onko tämä nyt sitten rasismia tai jotakin ylläpidon mielestä kun keskustelu ei saanut jäädä?

Kommentit (8)

Vierailija

Siitä tuli kaikille mieleen ikkunan takana vaaniva matu. Se on monikulttyyrin vastaista tappiomielialaa. Ei jatkoon.

Vierailija

Tämän paskasaitin ylläpito on täällä suojatyopaikassaan täysin avohoitopotilaiden tasolla. Mt-ongelmaisia ja sensuuriherkkiä.  Mistään aiheesta ei saisi puhua asioiden oikeilla nimillä. Hulluja nuo ylläpidon mätisäkit!

Hahhaa! Katsotaan milloin tämvkin häipyy. Ovat niin saatanan herkkänahkaisia arvostelulle ja aidolle kritiikille.

xD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on. Ehditkö lukea kun vastasin talitinteistä?

En ehtinyt! ap

Sitä vaan vastasin kun talitintit penkovat ahkerasti tuhkiksia että jos olisi jostain lähistöltä sillä tavoin kulkeutunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on. Ehditkö lukea kun vastasin talitinteistä?

En ehtinyt! ap

Sitä vaan vastasin kun talitintit penkovat ahkerasti tuhkiksia että jos olisi jostain lähistöltä sillä tavoin kulkeutunut.

Todella toivon, että vain jostakin tällaisesta on kysymys. ap

Vierailija

joo, mäki jaoin eilen sen kuvan, mikä oli instasta. siinä 12v tyttö poseeraa jonku itseään 10v vanhemman mamun kanssa, piirrellyt vielä paintilla sydämiä kuvaan. aidosti olin huolissani kuvasta, ja mietin miten sen saisi esim tytön äidin silmiin, että vois tietää, onko mies tuttu ja turvallinen. ni ehei, poistoon vaan koska rassissssmmmiiii

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joo, mäki jaoin eilen sen kuvan, mikä oli instasta. siinä 12v tyttö poseeraa jonku itseään 10v vanhemman mamun kanssa, piirrellyt vielä paintilla sydämiä kuvaan. aidosti olin huolissani kuvasta, ja mietin miten sen saisi esim tytön äidin silmiin, että vois tietää, onko mies tuttu ja turvallinen. ni ehei, poistoon vaan koska rassissssmmmiiii

Oletkos urpo vilkaissutkaan palstan sääntöjä? Jos olet niin tiedät kyllä että poisto ei liittynyt mitenkään siihen mamuun.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat