Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko feministeillä huumorintajua ?

Vierailija

https://www.facebook.com/events/1645972925658604
Järjestyksessään toinen feministien komediailta ja palautteesta päätellen kolmatta tuskin kannattaa järjestää.

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?
Sitä, että ovat niin loukkaantumisherkkiä, että kannattaako noita edes järjestää, tulee vain paha mieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?
Sitä, että ovat niin loukkaantumisherkkiä, että kannattaako noita edes järjestää, tulee vain paha mieli.

Sulleko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesasiamiehet eivät ole saaneet aikaiseksi ensimmäistäkään.
Juu ei ole, mitä sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?

Sulleko?

Siinä on linkki, mene lukemaan kuka on mielensä pahoittanut. En ole yksi loukkaantujista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole, mitä sitten.

Totisia runkkareita nämä miesasiamiehet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?

Sulleko?

Siinä on linkki, mene lukemaan kuka on mielensä pahoittanut. En ole yksi loukkaantujista.

Mä avasin sen linkin jo ja vähän selailin. En nyt ole niin hyvin selvillä, mikä taho tätä kyseistä iltamaa järjestää ja miksi, mutta tulee mieleen, että jos viitekehys on feministinen, niin onhan se ehkä vähän outoa, jos esiintyjät ovat sitten jotain ihan muuta. Jos vaikka järjestettäisiin maahanmuuttokriittinen komediailta, mutta osa esiintyjistä keskittyisikin sitten kertomaan vitsejä stereotyyppisistä maahanmuuttokriitikoista (korsolainen työtön Arska seisoo kantapubinsa ovella sen avautumista odotellen, heh heh), niin ehkä se ei oikein kohdeyleisöön uppoaisi. En tiedä, en ole ollut paikalla kuuntelemassa tuolla komediaillassa. Olitko itse?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei ole, mitä sitten.

Totisia runkkareita nämä miesasiamiehet.
Laita uusi avaus heistä, tämä avaus ei ole miesasiamiehistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?

Se oli vitsi! Mun mielestä. Arvaa feminismikantani. Mä voin arvata sun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?

Sulleko?

Mä avasin sen linkin jo ja vähän selailin. En nyt ole niin hyvin selvillä, mikä taho tätä kyseistä iltamaa järjestää ja miksi, mutta tulee mieleen, että jos viitekehys on feministinen, niin onhan se ehkä vähän outoa, jos esiintyjät ovat sitten jotain ihan muuta. Jos vaikka järjestettäisiin maahanmuuttokriittinen komediailta, mutta osa esiintyjistä keskittyisikin sitten kertomaan vitsejä stereotyyppisistä maahanmuuttokriitikoista (korsolainen työtön Arska seisoo kantapubinsa ovella sen avautumista odotellen, heh heh), niin ehkä se ei oikein kohdeyleisöön uppoaisi. En tiedä, en ole ollut paikalla kuuntelemassa tuolla komediaillassa. Olitko itse?

Siinähän se vitsi onkin, että ne jotka oli paikalla, heillä on ollut hauskaa ja esiintyjiä on kiitelty paikan päällä, tunnelma ollut loistava.

Ne ovat mielensä pahoittaneet jotka ovat toisen käden tiedon varassa tai eivät ole olleet edes paikan päällä ja niinkuin kaikki tiedämme somessa päästään sitten loukkaantumaan koko rahan edestä, muuta tuo porukka tuskin edes osaa.

Vierailija

Mä jatkan vielä... En ole kauheasti stand-upia seurannut, mutta mitä nyt huumoriin yleensä tulee, niin siinähän pelataan usein stereotypioilla, tavalla tai toisella. On huumoria, joka pönkittää strereotypioita ja on huumoria, joka nauraa niille. Ainakin omalla kohdalla stereotypioiden pönkittäminen harvoin naurattaa, se on niin nähtyä. Mä ajattelen, että feministisen komediaillan esiintyjät ennemmin pyrkisivät nauramaan stereotypioille kuin pönkittämään niitä. Huumori on tietenkin taitolaji, ei se aina kaikilta onnistu. Mutta sitä en ymmärrä, miksi asiasta ei sitten saisi keskustella jälkikäteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoitat?

Sulleko?

Siinähän se vitsi onkin, että ne jotka oli paikalla, heillä on ollut hauskaa ja esiintyjiä on kiitelty paikan päällä, tunnelma ollut loistava.

Ne ovat mielensä pahoittaneet jotka ovat toisen käden tiedon varassa tai eivät ole olleet edes paikan päällä ja niinkuin kaikki tiedämme somessa päästään sitten loukkaantumaan koko rahan edestä, muuta tuo porukka tuskin edes osaa.

Eli nuo kritisoijat eivät siis ole olleet paikalla ollenkaan? 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat