Miehen ex-vaimo yhteydenpito
Miehen exä laittelee tekstiviestejä paljon, tai on päivittäistä.
Ja soittelee, kuinka hyvä avioliitto heillä oli.
Haluaakohan exä miehensä takaisin, vai mistä moinen?
Olen sanonut, että onko pakko vastata aina viesteihin tms. Mutta mies ei näe asiassa ongelmaa??
Kommentit (33)
Miksi eivät saisi viestitellä toisilleen? Minäkin laitan päivittäin viestejä ex-miehelle.
Ehkä Ap ei kannattaisi seurustella nykyisen miehen kanssa, jos on noin herkkä ja loukkaantuu.
Exä on aina exä :) Minäkin olen miehen lapsien äiti, joten tottakai hän arvostaa minua, ja minä häntä.
Meillä on historia, mihin on kuulunut avioliitto ja lapset. :)
Kuten sanoin minun mielestä on omituista "jatkuva" yhteydenpito, varsinkin kun mies sanoi, että mitään välejä niillä ei ole.
Eikä mielestäni tarvitse edes lapsiin liittyvistä asioista noin paljon laittaa viestejä päivässä.
Ap
Ei minkään ikäisistä lapsista tarvitse monia viestejä joka päivä laittaa. Sinuna irtautuisin koko suhteesta. Jos mieskin hermostuu sulle asiasta, siinä jotain omituista. Normaalia soitella/viestitellä silloin tällöin, muttei tuollaista määrää.
Toimivassa yhteishuoltajuudessa viestitellään paljon, tilanteista riippuen, tietenkin.
300m välimatkaa? Lasten kannalta toki kiva, mutta aika lähellä asutte?
Minulla ja eksällä on myös 2 lasta ja yhteishuoltajuus. Asutaan kilometrin päässä toisistamme, mutta lähikauppa ja bussipysäkki on eri. Päädyimme muinoin tähän asumisetäisyyteen. Lapset pääsevät jo itsenäisesti kulkemaan matkan mutta emme eksän kanssa tapaa vahingossa jatkuvasti.
10viestiä päivässä lasten asioista kuulostaa naurettavalta. Kuinka kauan erosta on?
Onko toimiva yhteishuoltajuus, jos ex haaveilee miehestä edelleen ja miettii miten hyvä avioliitto oli? Ja vaikuttaa, että 100% yrittää sabotoida suhdetta.
Sano miehelle tiukasti, tai sano sinä exälle jos vaivaa, ja mies on noin lapatossu
Asutteko yhdessä? Onko yhteisiä lapsia? Kihloissa/naimisissa?
Ei asuta yhdessä, ei lapsia, kihloissa/naimisissa ei olla.
Seurustelua kohta neljä vuotta.
Outoa!! Ehkä mies välittää eksästä? Vähän tuntuu, että ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa miehellä ja salailee.
En itse olisi tuollaisessa suhteessa
Ap, ei vaikuta ollenkaan terveeltä suhteelta!!
Outo9a on se että mies suuttuu. Ja outoa on todellakin 10 viestiä päivässä. Meillä lapset on jo isompia koululaisia, joten ex soittelee ja viestittää usein suoraan heille. Päivittäin melkein. Mä olen puhelin-tai viestiyhteydessä hänen kanssaan kerran, kaks viikossa. Joskus lapsia tuodessa hän istahtaa hetkeks kahville tms. Pitkästä historiasta johtuen olemme toisillemme tuttuja, mutta mitään tunteita ei välillämme ole, eikä mitään tarvetta pitää yhteyttä. 10 viestiä päivässä tarkoittaa et nainen ajattelee miestäsi lähes koko ajan.
Annan myös vinkin, että vaihda miestä, kenellä ei ole exää roikkumassa.
Exä on aina ykkönen, koska on miehen mielestä aina tärkein, kun on tehnyt miehelle lapsia. Näin se valitettavasti on.
Ei vaikuta, että arvostaa sinua.