Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex-vaimo yhteydenpito

Vierailija

Miehen exä laittelee tekstiviestejä paljon, tai on päivittäistä.
Ja soittelee, kuinka hyvä avioliitto heillä oli.
Haluaakohan exä miehensä takaisin, vai mistä moinen?
Olen sanonut, että onko pakko vastata aina viesteihin tms. Mutta mies ei näe asiassa ongelmaa??

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Voit sanoa miehellesi, että ei oo normaalia. Kysy mieheltäsi miltä hänestä tuntuisi, jos entinen miesystäväsi soitteleisi sinulle päivittäin ja haluaisi koko ajan huomiotasi? Voit sanoa miehelle myös, että jos mies ei pysty olemaan reagoimatta viesteihin, sinä voit vastata naisen puheluihin täst edes, ja tekstiviesteihin ei tarvitse vastata.. Toivottavasti asia selkeää teillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla mustasukkainen, kun miehellä uusi suhde ja jos nainen on sinkku

Ja mies käyttää aloittajaa omiin itsekäisiin tarpeisiin herättämään tätä mustasukkaisuutta.

Vierailija

Meillä on vuorotellen tuota ja sitten taas välillä riehutaan ja raivotaan, kuinka paska mies on/on ollut. Enemmän tätä haukkumista. Kestänyt vasta kuusi vuotta, luulisi, että pikkuhiljaa alkaisi pääsemään erosta yli,mutta ei. Tämä mielen muutokset on aina kytköksissä siihen, että onko ex-vaimolla miestä sillä hetkellä vai ei.

Vierailija

Sama homma täällä. Exä syyttelee miestä milloin on kusipää ja päivän päästä arvostelee minua.
Ja haikailee miehen perään ihan samalla tavalla kuin Ap viestissä.
Niin rasittavaa.
Monta kertaa asiasta riidellään ja mies sanoo, että asiassa ei ole ongelmaa. Mun mielestä on vaan helvetin outoa käytöstä.

Itse jos olisin eronnut miehestä ja miehellä uusi nainen, niin en kyllä edes kehtaisi roikkua lahkeessa kiinni :D

Vierailija

Sanoin eilen miehelle asiasta, että minua häiritsee todella paljon exän yhteydenpito ja pelkään, että naisella tunteita miestä kohtaan.

Mies huuti puhelimessa ja sanoi, että mitään ongelmaa ei ole ja laittoi luurin korvaan?!?
Kuulemma olen hullu ja mietin liikaa jotain exää.

Sen jälkeen rupesin miettimään, että ehkä tässä tosiaan on joku ongelma mitä mulle ei kerrota.

Ap

Vierailija

Ei kannata puuttua mitenkään asiaan. Saattaa olla että mies haluasi olla vielä eksänsä kanssa ja siksi käyttäytyy noin. Kai haluat että mies on kanssasi koska haluaa eikä koska pakotat?
Siinä näet mitä mies haluaa, kun et puutu asiaan millään tavalla.

Kielloilla naiset sitovat miehet itseensä ja ihmettelevät kun mies ei viihdy kotona tai on muuten poissaoleva. Tietysti jos sinulle on aivan sama HALUAAKO mies olla sinun vai eksänsä kanssa, ja pääasia on vain että hän on sinun kanssasi niin voit kieltää yhteydenpidon. Siinä otat kyllä riskin että mies lähteekin yllättäen jossain vaiheessa vuosienkin päästä eksänsä luo takaisin.

Vierailija

Miehellä ja exällä on kaksi lasta ja heillä on yhteishuoltajuus.
Mies sanoo, että hän keskustelee VAIN lapsista.
Exä puhuu lapsista kokoajan ( 8v ja 15v) miehelle n. 10 viestiä päivässä, ihan kuin yrittää väkisinkin puhua miehelle.
Välimatkaa on vain 300metriä, joten pidän asiaa vähän kummallisena.
Vai olenko liian mustasukkainen ja annan asian olla?

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat