Miten erosta selviää?

Vierailija

Ihan järkyttävää tuskaa joka hetki. Menetin elämäni rakkauden, ihmisen, jonka luulin pysyvän rinnallani koko loppuiän. Ja pienet lapset vielä. En voi ymmärtää, silti rakastan ja kaipaan joka hetki ihan suunnattomasti. Elämältä putosi täysin pohja, pitää vain yrittää selviytyä minuutti kerrallaan. Tekisi mieli vain nukkua ja itkeä ympäri vuorokauden. Ja lapsille pitää esittää reipasta ja iloista :( kärsin niin suunnattomasti etten jaksaisi millään edes elää ;(

Kommentit (5)

Vierailija

Ajan myötä se helpottaa kuhan et nyt tee sitä virhettä että rupeat juhlimaan,hommailemaan muuta sutinaa väkisin eli ts.työntämään paskoja fiiliksiä sivuun.Ne on vaan kestettävä ja kohdattava ja hups huomaat kuinka tulee se aamu kun sydäntä ei puristakaan rinnasta.Uskalla päästää irti!Koska siinä vaiheessa kun itse olin tuossa samassa tilanteessa niin lopulta aloin pelkäämään että todellakin voin unohtaa toisen ja jatkaa elämääni ja en sitä halunnut kun olin helpompaa roikkua toisessa.Noh onneksi siitä sitten selvittiin ja pienet lapset on siitä hyvä että pakottavat elämään arkea kuitenkin.

Vierailija

Tuttu tunne puolen vuoden takaa tosin nyt alkaa helpottamaan.Tsemppiä!Eipä noihin suruihin auta kuin mennä päivä kerrallaan eteenpäin.Itket kun itkettää,vaikkakin ymmärrän ettet lasten edessä voi parkua kokoajan.

Vierailija

Kyllä se sattuu ja kauan. Itsekin elin mielestäni täydellisessä suhteessa ja oli seksiä ja naurua paljon. Yhtenä päivänä vain kaikki murtui. Tästä nyt kolme vuotta ja nykyään voin jo paljon paremmin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat