Tiedättekö onko Kimi Räikkönen tunnettu/pidetty pärstä maailmalla?

Vierailija

En jaksa sen kummempia selitellä mutta olen aina jotenkin Kimistä tykännyt ja saannut sellasen vaikutelman että olenkin melkein ainoa suomalainen jonka makuun hän on.Onko täällä maailmaa nähneempiä mammoja jotka osaisi kertoa fanitetaanko häntä muualla?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minua raivostuttaa nähdä hänen pärstänsä joka helvetin kerta kun avaa Iltalehti tai Ilta-Sanomat sovellutuksen. Hän on vielä veropakolainen kaiken lisäksi. Tietääkö kukaan, saako mistään asetuksista pois kaikkia muitakin urheilu-uutisia? Ei TODELLAKAAN kiinnosta yhtään kyseisen äijän autolla ajelut. Eikä kenenkään muunkaan.

Vierailija

Katoin niitten pusukuvaa ja perkule että se on komistunnut!Sehän on paremman näkönen kun eukkonsa.Millä helvatalla se Minttu sen iski?Sillä tytöllä pitää olla jotenkin erikoisen reipas ja iloinen luonne tai jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katoin niitten pusukuvaa ja perkule että se on komistunnut!Sehän on paremman näkönen kun eukkonsa.Millä helvatalla se Minttu sen iski?Sillä tytöllä pitää olla jotenkin erikoisen reipas ja iloinen luonne tai jotain.

Varmasti Mintulla onkin.Minä esim.saatan olla paremman näköinen kun Minttu mutta ei saatana jos mut löis tonne kameroitten eteen punastelemaan tai änkkämään jotain haastattelua ulos itestäni niin kyllä Kimi häpeäis silmät päästään!Ei varmaan pyytäis toista kertaa varikolle:-DD

Vierailija

Tosiaan, tuoreen tutkimuksen mukaan on suosituin formulakuski maailmalla joten voisi sanoa että on ainakin oman alansa piireissä sekä tunnettu että pidetty. Joku autourheilua seuraamaton ihminen esim intiasta tai kanadasta häntä tuskin tuntee. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko, että häntä tunnetaan maailmalla.

Formula ykkösillä on tv-katsojia noin puoli miljardia ihmistä. Erikoinen arvio, ettei maailmanmestaria tunnettaisi maailmalla.

Vierailija

Heh, eilen katsoin formulakisoja miehen seuraksi, ja siellä englantia puhuva toimittaja totesi Kimin olevan ylivoimaisesti suosituin kaikista kuskeista. Kyselikin tästä Kimiltä jotain. Kimi myös sai suurimmat aplodit, vaikka tuli vasta kolmanneksi. 

Minä tykkään Kimistä paljon, siksi että vaikuttaa aidolta ihmiseltä joka  on mitä on, eikä ole alkanut muutella itseään sen mukaan mistä ajattelee muiden ihmisten tykkäävän. Se vaatii melkoista "munaa", itsevarmuutta, sellainen!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat