Aion pysyä loppuelämäni sinkkuna
Tajusin äskettäin, että minusta on tullut internetin takia miesvihaaja. Joka päivä saa lukea varsinkin tällä palstalla aloituksia siitä, miksi naiset vihaavat miehiä, miksi naiset loisivat miesten lompakolla, miksi naiset haluavat vain komeita ja rikkaita miehiä, miksi naiset lihovat, jne jne...Kaikki on aina miesten mielestä naisen vika. Joskus ennen toivoin parisuhdetta, mutta nyt olen tajunnut, että haluan pysyä loppuelämäni sinkkuna. Nykyään kaikki miehet ällöttävät minua, olen alkanut nähdä kaikki poikkeuksetta naisten vihaajina. Joten onneksi olkoon miehet, ette tule koskaan saamaan p....ua ainakaan minulta :) Ja jatkakaa vain niitä naisviha-juttujanne niin se takaa, ettei kohta kukaan muukaan nainen anna teille...ikinä. Eli sitä saa mitä tilaa :D
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sosiaalisen median ihmemaailmoissa saa todellisuudesta aika vääristyneen kuvan
Kyllä naiset laskee miehen arvon työssä ja rahassa ihan yhtä oikeassa elämässä kuin av-palstallakin. Tässä internet ei valehtele yhtään.
Kummallisesti silti omassakin tuttavapiirissäni työttömät miehet ovat päätyneet ihan naimisiin asti. Ja ei, ei heillä ole mitään perintötiloja tms.
Itsekin menin työttömän miehen kanssa naimisiin. Mutta hän ei kuluttanutkaan aikaansa valittamalla netissä kuinka kamalia naiset ovat, pelaamalla 24/7 pelejä tai muuten vain ryyppäämällä. Aktiivinen ja fiksu mies, joka alkoi toteuttaa yhtä unelmaansa kun kerran aikaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Töissä olen kysytty verrattain korkean aseman takia, mutta kun astelen baariin, niin naisten eteen joutuu tekemään töitä. Mies
Ilman tarpeeksi tasaisia tuloja ja varallisuutta sekin vaivannäkö olisi yhdentekevää.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisesti silti omassakin tuttavapiirissäni työttömät miehet ovat päätyneet ihan naimisiin asti. Ja ei, ei heillä ole mitään perintötiloja tms.
Joo, sellaiset jotka suostuvat naiset käskystä kuitenkin hakemaan ja vastaanottamaan työtä. Sitten ei todellakaan kelpaa, jos et edes käskystä suostu naisen rahantekovälineeksi.
Siis hetkinen? Sä alat ajatella samalla tavalla kuin nämä halveksimasi miehet, ja nyt avaudut asiasta niin kuin olisit joku uhri tässä?
Wau, mulla ehdottomasti sama ajatus. Itse olin todella monta vuotta liitossa ja toivoin jo vuosia että pääsisin mielestäni eroon ja onneksi se sitten aikanaan tapahtuikin. Nyt olen ollut toista vuotta sinkku ja tavoitteena olisi olla näin aluksi ainakin seuraavat 7 vuotta. Siinä ajassa kerkiän lukemaan itselleni parikin uutta ammattia jne. Huomasin vain ,etten tarvi miestä arkeeni mitenkään. Osaan tehdä itse ja jos en jotain osaa niin maksan siitä ammattilaiselle. En ole katunut päätöstäni vielä sekuntiakaan. Suhde kiemurat ei nappaa yhtään ja itsetuntokin pysyy stabiilina.
Kannattaa vähentää aikaa palstalla, ja tutustua ihmisiin ihan kasvotusten. Ero on huomattava.
Itse aion pysyä sinkkuna KUNNES löydän täysjärkisen, älykkään, empatiakykyisen, komean ja varakkaan miehen.
Ehkä sellainen löytyy. Ehkä ei. Aivan sama minulle. Molemmat vaihtoehdot ovat yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu. Mies
Käytät fraasejani ja puoliksi nimimerkkiäni ! Stnana MINÄ !!
Sinccis
Tämä on sentään virkistävämpää, kun vanhoja ketjuja EI NYT nostella uusilla päiwäyksillä ..
Sincc
Voi vastailla omiin vanhoihin viesteihin ..
Sincc
Niin mä vastailen niihin uusilla päiwäyksilläkin oleviin omiin yli 10v. vanhoihin viesteihini ;)
Kiukuttelu se onkin aina auttanut ihmisiä elämässä eteenpäin rakentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse aion pysyä sinkkuna KUNNES löydän täysjärkisen, älykkään, empatiakykyisen, komean ja varakkaan miehen.
Ehkä sellainen löytyy. Ehkä ei. Aivan sama minulle. Molemmat vaihtoehdot ovat yhtä hyviä.
Varakas ja komea on helppo löytää. Muut ominaisuudet onkin sitten liikaa pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä tulee sulla olemaan ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päätin tuon jo 22-vuotiaana. Nyt olen 33 ja päätös on pitänyt.
Ei ketään kiinnosta. Anteeksi rehellisyyteni.
Mies
Eipä ole 6 wuodessa mikään muuttunut ;)
Sinccis
Kun lukee tämän palstan "miesten" kommentteja, itse miehenä ymmärrän ap:tä todella hyvin.
Multa on kaikenlaiset halut seksiin ja parisuhteeseen menneet vihdoin kokonaan, niin paljon olen joutunut todistamaan miesten ITSEKKYYTTÄ kerta toisensa jälkeen. Se on ihan sairasta millaisella itsekkyydellä toimivat tässä maailmassa.
Minusta on hyvä, että tunnistat tilanteesi ja tuo on puhdas win-win tilanne.
1. Siinä vaiheessa, kun alkaa tuntumaan siltä, että Vauvalehden foorumi edustaa koko otantaa, on syytä ottaa pidempi loma täältä. Moisen luuleminen edustaa, anteeksi vain, melkoista henkistä taantumaa.
2. Kukaan mies ei kaipaa elämäänsä hengellistä myrkyttäjää. Jos miehet näkee vain negatiivisena massana, niin säästät kahden (omasi ja hänen) ihmisen mielenterveyden, kun pysyt sinkkuna.
Töissä olen kysytty verrattain korkean aseman takia, mutta kun astelen baariin, niin naisten eteen joutuu tekemään töitä. Mies