Aion pysyä loppuelämäni sinkkuna

Vierailija

Tajusin äskettäin, että minusta on tullut internetin takia miesvihaaja. Joka päivä saa lukea varsinkin tällä palstalla aloituksia siitä, miksi naiset vihaavat miehiä, miksi naiset loisivat miesten lompakolla, miksi naiset haluavat vain komeita ja rikkaita miehiä, miksi naiset lihovat, jne jne...Kaikki on aina miesten mielestä naisen vika. Joskus ennen toivoin parisuhdetta, mutta nyt olen tajunnut, että haluan pysyä loppuelämäni sinkkuna. Nykyään kaikki miehet ällöttävät minua, olen alkanut nähdä kaikki poikkeuksetta naisten vihaajina. Joten onneksi olkoon miehet, ette tule koskaan saamaan p....ua ainakaan minulta :) Ja jatkakaa vain niitä naisviha-juttujanne niin se takaa, ettei kohta kukaan muukaan nainen anna teille...ikinä. Eli sitä saa mitä tilaa :D

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ironista on toki se, että valitat miten miehet väittävät naisten laskevan miehen arvon työssä ja rahassa, mutta silti vaadit 99% varmuudella mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että kelpuutat miehen suhteeseen.

Vierailija

Ihan aidosti kunnioitan päätöstäsi. Toivottavasti pysyt lujana etkä haksahda tympeisiin pelimiehiin. Usko huviksesi, elämäsi tulee olemaan moninverroin parempaa kuin jossain parisuhteessa miehen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ironista on toki se, että valitat miten miehet väittävät naisten laskevan miehen arvon työssä ja rahassa, mutta silti vaadit 99% varmuudella mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua, että kelpuutat miehen suhteeseen.

Ei tuossa ole mitään ironista. Kyse on ainoastaan siitä, että kukaan nainen ei halua ryhtyä elättämään työtävieroksuvaa ja laiskaa miestä. Jokainen tulkoon toimeen omilla rahoillaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä päätin tuon jo 22-vuotiaana. Nyt olen 33 ja päätös on pitänyt.

Ei ketään kiinnosta. Anteeksi rehellisyyteni. 

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
. Eli sitä saa mitä tilaa :D

Kyllä se olet ihan omaa ahneuttasi ja turhamaisuuttasi tilannut itsellesi sinkkuuden. Turhaan sä siitä miehiöä syytät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään ironista. Kyse on ainoastaan siitä, että kukaan nainen ei halua ryhtyä elättämään työtävieroksuvaa ja laiskaa miestä. Jokainen tulkoon toimeen omilla rahoillaan.

Kaikki ovat tulleet toimeen omilla rahoillaan, jos ovat vielä hengissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat tulleet toimeen omilla rahoillaan, jos ovat vielä hengissä.

Nimenomaan. Noita elättämisjuttuja käytetään tekosyynä kun ei kehdata suoraan myöntää omaa ahneuttaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies

No ei sen ole miehiä tarkoitus kiinnostakaan. Ajattelin vain aloittajalle tuon asian kertoa, siis että hänellä on kohtalontovereita

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies

No ei sen ole miehiä tarkoitus kiinnostakaan. Ajattelin vain aloittajalle tuon asian kertoa, siis että hänellä on kohtalontovereita

Ei se ole kohtalosi, vaan valintasi olla jakamatta hyville miehille, koska et saa mitä tahdot. Maailma ei vain toimi niin. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain aloittajalle tuon asian kertoa, siis että hänellä on kohtalontovereita

Jäädä omaa ahneuttaan ja turhamaisuuttaan sinkuksi. Onhan se kova kohtalo.

Vierailija

Täällä sosiaalisen median ihmemaailmoissa saa todellisuudesta aika vääristyneen kuvan, enkä perustaisi ainakaan omaa ihmiskäsitystäni siihen. Tunnen itse paljon hyviä miehiä ja olen onnekseni naimisissa myös tällaisen yksilön kanssa :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat