Vastaatteko koskaan tuntemattomaan numeroon?

Vierailija

Itse en nykyään vastaa, koska minulla on ollut niistä ikäviä kokemuksia. Kaverini on kuitenkin sanonut, että pitäisi vastata, koska soittaja voi olla joku (tuttu) henkilö, jolla on prepaid-liittymä.

Sivut

Kommentit (67)

Hoah

Vastasin kymmenen minuuttia sitten. Soittaja oli joku ulkomaalaisen kuuloinen nainen, joka sanoi "haló" kun sanoin haloo. Tai sitten oli pilapuhelu mutta viimeinen kerta oli kun vastaan.

Vierailija

Vastaan jos odotan puhelua jostain jonka numeroa minulla ei ole. Jos vastaankin esim puhelinmyyjälle tms pääsee kyllä heti puhelun päätteeksi estolistalle

Vierailija

Vastaan aina. Soittaja saattaa olla esimerkiksi joku viranomainen. Olen aikuinen ja osaan sulkea puhelimen jos soittaja onkin joku ei toivottu henkilö.

Vierailija

Vastaan aina. Puhelinmyyjät soittelevat harvoin koska olen laittanut estot. Yli 90% soitoista on joltain viranomaiselta tai muuten asialliselta taholta. Viime aikoina minulle on soittanut esim kelan virkailija, lääkäri, lapsen opettaja ja rakennusliikkeen putkimies.

Jos joskus soittaakin joku puhelinmyyjä, niin osaan ekan esittelylauseen jälkeen ystävällisesti sanoa että "En osta/tilaa mitään, kiitos hei!" ja sulkea puhelimen.

Itse lääkärinä yllättävän usein on aivan mahdotonta saada potilaita kiinni, ilmeisesti sitten siksi että vieraisiin numeroihin ei vastata.

Vierailija

Mitä ihmettä voi ihmiselle tapahtua jos vastaa vieraaseen numeroon? Joku tuntematon haukkuu sua? Ja siitä seuraa mitä? Sanot sille että haista vittu ja lyöt luurin korvaan? Ei mulle ole koskaan mitään tapahtunut vaikka aina vastaan puhelimeen, on tullut lehti tilattua joskus.

Vierailija

Miten uskallatte olla vastaamatta? Segän voi olla vaikka poliisi, joka kertoo mökkinne palavan, poikanne joutuneen onnettomuuteen tai lääkäriaikaanne muutetaan.

Vierailija

Vastaan. Lehtimyyjille jne sanon heti että kiitos ei ja hyvää jatkoa -->puhelin kiinni.

Niin, jos viimeksi olisin jättänyt vastaamatta tuntemattomaan numeroon, olisi unelmien työpaikka jäänyt välistä. En ollut hakenut töitä, mutta minut bongattiin muualta ja tarjottiin töitä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat