Olen pettynyt naiseeni
Miten usein teillä siivotaan? Naiseni siivoa n. kerran viikossa ja edellinen naiseni imuroi ja pyyhki pölyt 1-2 päivän välein. En ole tyytyväinen asioiden nykyiseen kulkuun ja mietin vain, että olenko kohtuuton, jos vaadin siivousta esim. 2 päivän välein.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitää olla niin usein siivoamassa? Kun mulla oli koira, imuroin suurinpiirtein joka toinen päivä. Nykyäään kerran viikossa riittää. Ja lattioiden pesu ja isompåi siivous tapahtuu noin kerran kuukaudessa. Nyt ei ole sitäkään, kun ei huvia viedä mattoja ulos märkään tihkuun. Jospa pakkaset tulisi ennen joulua, sitten koko huushollissa lähtee kaikki irtoava pihalle raikastumaan ja siivoan perusteellisemmin.
No, tuntuu siltä ettei nainen hoida omaa osuuttansa. Varmaan joskus mennyt siivouksessa yli viikkokin. Itselläni on töitä joka viikko ja liki joka päivä. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kestämään tuo teidän suhde. Onnellisessa suhteessa ei tarvitse työtunteja laskea vaan molemmat pyrkivät miellyttämään toisiaan. Pitää myös oppia hyväksymään toinen sellaisena kuin on eikä muuttamaan, jos toinen on sottapytty ja sinua häiritsee niin siivoa itse. Töitä luettelemalla ja nalkuttamalla et saa kuin huononnettua suhdettanne.
En olekkaan nalkuttanut, vaan halusin vain tietää ..
fiksuja kirjoittelet, aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen myöskin pyykkiä. Hoidan myöskin asunnon kaikki muutkin työt kuten aurauksen ylläpidon (välillä auraan itsekin) ynnä muut asiat, jotka unohtuvat helposti. Tilaan öljyt ja huolehdin, että asiat ovat kunnossa. Nuohoan jne.
aloittaja
Entä jos vaihdatte töitä päikkäin?
Ai että nainen vaihtaa vetonivelen autoon 2 tunnissa?
Kuinka monta kertaa viikossa se pitää vaihtaa? Muutenkin nuo nykyautot tuppaa olemaan sellaisia, ettei niitä itse pitäisi käpälöidä, joten huoltoon vaan.
Se on mulle 2 tunnin homma ja huoltoon viemällä maksaa työt n. 150+ ylihinnoitellut osat. Sillähän palkkaa jo siivoajan moneksi tunniksi. Nämä mainitsin, koska nämä ovat viimeksi korjaamani osat, vetonivel ja pakoputki.
Jos unohdetaan raha mietitään esim. siihen käyttämääni aikaa niin se on n. 6 tuntia. Sillä siivoaa jo pitkän pätkän.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa työnjaossa ei tullut esille mitään, mitä sinä tekisit...
Tiskaus, pyykinpesu, auton huollot, talon huollot, talon ylläpito, puiden teko, sekä kaikkinainen huolehtiminen talosta ja kaikesta tilaamisesta talon suhteen. Öljyt, jätehuollot vedet jnejne.
Kaikkien laitteiden ylläpidot ja se ruohonleikkurikin kaipaa joskus öljyä, vaikka sillä ajaisi kuka.
Ööö Ap kai itsekin tajuat miten kohtuuton olet?? Maksatko jokaisesta imuroinnista esim. 50-100€ naisellesi? Meillä tämä toimii niin, että kaikesta ylimääräisestä siivoamisesta jne mies maksaa sen 50 tai enemmän. Esimerkiksi jos pesen koneellisen hänen pyykkejään saan 50€. Olen itsekin palkkatyössä ja minusta tämä on reilua, koska myös minun vapaa-aika on arvokasta. Voin myös kieltäytyä siivoamasta jos ei huvita. Ehdota naisellesi vastaavaa tai palkkaa kalliimmalla siivooja. n24
Vierailija kirjoitti:
Miten usein teillä siivotaan? Naiseni siivoa n. kerran viikossa ja edellinen naiseni imuroi ja pyyhki pölyt 1-2 päivän välein. En ole tyytyväinen asioiden nykyiseen kulkuun ja mietin vain, että olenko kohtuuton, jos vaadin siivousta esim. 2 päivän välein.
Hahhaaa! Voisi provo olla kapeammalla pensselilläkin tehty! Huomasin vasta tämän, mutta pakko sanoa.
Kiukkuisten ämmien plutoonan kimppuusi saat, mikä on "niille" tappioksi, kun eivät tuon vertaa provoa ymmärrä!
Soot joku ihimeellinen Eteläpohojalaane nihilisti! Vanhemmat rakastanu hakkaamalla henkihieveriin tekemättömistä töistä. Ja sen takia koko ajan pitäis pipo kireellä näyttää siltä että tekee töitä vaikkei sais mitään aikaiseksi! Nyt on parempi kattoa peiliin ja ottaa elämään erilainen ote ja asenne jos et mieli vanhentua yksin!! Elämä on nauttimista varten eikä mitään helvetin kotitöitä!! Ihan sama kuka ne tekee ja milloin! Kaikesta sitä kanssa voi aivoveritulpankin saada! Vai etkö koe saavasi riittävästi arvostusta mahtavan toyota corollan pallonivelen vaihdosta? Eikö nainen tajua kädentaitojen päälle ja kuinka paljon taitoa nivelen vaihto vaatii? Kiukutteletkohan nyt kuitenkin jonkun ihan muun syyn vuoksi kuin yhden vitunaikasen imuroinnin takia? Päästä meidät tästä pyhästä yksinkertaisuudesta ja ota pää pois perseestä. Newsflash for you: se 150€ + jotain on pieni hinta siitä että kaikilla on hyvä mieli :)
T.Lainaamasi kirjoittajan teksti yllä oli aivan hellyttävä ja kuvaa parhaimmillaan tasapainoista parisuhdetta. Onnea teille <3
Kuinka isosta kodista kyse? Mitä kaikkea siivous sisältää?
Pihan kolaaminen onkin helppo homma, koitappa kolata tietä. Jos jätä "kolaamatta" niin aamulla ei töihin lähdetäkään. aloittaja