Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissalle hoitaja?

Vierailija
29.11.2015 |

Mistä olette saaneet kissallenne hoitajan? Ollaan lähdössä koko perheen kanssa matkalle, joten siinä meni sekin vaihtoehto. Luottohoitaja muualla. Kissa on niin seurallinen, että sen on ihan pakko päästä hoitajalle asumaan matkan ajaksi. 4H-kerhon maksu viikosta olisi yli 300€ ja eläinhoitolaa ei ole. Joudunko pulittaman tuon reilun 300, vai onko teillä hyviä ideoita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissoja on käynyt hoitamassa ihan vaan joku mun tuttu. Yleensä äiti tai joku kavereista, tai sitten on sovittu että joku käy aamulla ja toinen illemmalla. Vähän säälittää aina kun pitää jättää ne, mutta kyllä ne pärjää kun joku käy pari kertaa päivässä pitämässä seuraa.

Ei varmaan oo muita mahdollisuuksia ku pyytää jotain tuttua tai sitte maksaa hoitopaikasta. Asuuko siinä lähellä teidän tuttuja? Pärjäiskö kisu jos siellä kävis pari kertaa päivässä joku ruokkimalla, tyhjentämässä laatikon ja vähän hoitamassa/leikkimässä, kaikki ei välttämättä halua ottaa kissaa omaan kämppään?

Vierailija
2/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaveri asuu 1km päässä ja käy aina katsomassa kissoja samalla kun käyttää oman koiransa lenkillä. Mutta jos hän ei pääse huhuilen fbstä hoitajaa. Tosin jos on joku tuntematon, en haluaisi päästää häntä kotiin vaan kissat saisi mennä sinne.

Maksaa sekin mutta tulee varmaan halvemmaksi kuin peruskissahoitola. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissoja on käynyt hoitamassa ihan vaan joku mun tuttu. Yleensä äiti tai joku kavereista, tai sitten on sovittu että joku käy aamulla ja toinen illemmalla. Vähän säälittää aina kun pitää jättää ne, mutta kyllä ne pärjää kun joku käy pari kertaa päivässä pitämässä seuraa.

Ei varmaan oo muita mahdollisuuksia ku pyytää jotain tuttua tai sitte maksaa hoitopaikasta. Asuuko siinä lähellä teidän tuttuja? Pärjäiskö kisu jos siellä kävis pari kertaa päivässä joku ruokkimalla, tyhjentämässä laatikon ja vähän hoitamassa/leikkimässä, kaikki ei välttämättä halua ottaa kissaa omaan kämppään?

Ei, se ei mitenkään pärjäisi viikkoa vain niin, että joku tulee katsomaan :( ap

Vierailija
4/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa on paljon erilaisia kissapalstoja - tsekkaa jos löytyisi hoitaja lähistöltä. Netistä löytyy myös sivustoja, joiden kautta voi etsiä hoitajaa: lapsille, vanhuksille, eläimille jne ...

Itse en voisi jättää tyttökattejani 2 kpl viikoksi yksin siten, että joku vain piipahtaisi paikalla pari kertaa päivässä.

Vierailija
5/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa lemmikeilleni (kissat ja koira) hoitajaa, reissu jää osaltani tekemättä. Niin se vaan menee. 

Mutta noista sun vaihtoehdoista valitsisin tuon 4h:n hoitajan. Onko se siis niin, että kissa menee siinä hoitajan kotiin? 

Vierailija
6/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pk-seudulla tuo kissa minulle.

Asun Espoossa ja minulla on kaksi kilttiä, sosiaalista leikattua tyttösisäkissaa. Ovat maatiaisia.

Ehkä sinun pitäisi käyttää sitä kissaa ensin minun luona ja katsoa sopeutuuko joukkoon.

Ei maksaisi mitään. Koska eihän viikon ruokiinkaan monta euroa menisi ylimääräistä... Jotenkin arvelen, että kissani tykkäisivät vieraasta. Ovat parivuotiaita ja tosi leikkisiä, eivät kuitenkaan sisaruksia.

Onpa kallis hinta jos pitäisi viikosta maksaa 4H:lle 300 €/vko.

Vierailija
7/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naapuria, joka kävisi päivittäin hoitamassa kissaa (esim. opiskelija/koululainen, heille lisätienesti varmasti helposta hommasta kiinnostaa). Kissalle on stressin paikka muutto ja autokyyti (ainakin omalle), joten omassa kodissa parasta olla. Maksu ehkä 10,-/pv ihan kohtuullinen (max 1h/pv).

Vierailija
8/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vienyt kissahoitolaan. Vajaan tunnin automatkan päästä löytyi kiva paikka,jossa enemmän tilaa ja pääsee uloskin melkin ( häkkikuisti).

Vierailija
9/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut pk-seudulla tuo kissa minulle.

Asun Espoossa ja minulla on kaksi kilttiä, sosiaalista leikattua tyttösisäkissaa. Ovat maatiaisia.

Ehkä sinun pitäisi käyttää sitä kissaa ensin minun luona ja katsoa sopeutuuko joukkoon.

Ei maksaisi mitään. Koska eihän viikon ruokiinkaan monta euroa menisi ylimääräistä... Jotenkin arvelen, että kissani tykkäisivät vieraasta. Ovat parivuotiaita ja tosi leikkisiä, eivät kuitenkaan sisaruksia.

Onpa kallis hinta jos pitäisi viikosta maksaa 4H:lle 300 €/vko.

Kiitos tarjouksesta! En asu pk-seudulla. Ap

Vierailija
10/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy naapuria, joka kävisi päivittäin hoitamassa kissaa (esim. opiskelija/koululainen, heille lisätienesti varmasti helposta hommasta kiinnostaa). Kissalle on stressin paikka muutto ja autokyyti (ainakin omalle), joten omassa kodissa parasta olla. Maksu ehkä 10,-/pv ihan kohtuullinen (max 1h/pv).

Pelkkä vierailu ei mitenkään riitä, varsinkaan noin pitkälle ajalle. Ap

Vierailija
11/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en saa lemmikeilleni (kissat ja koira) hoitajaa, reissu jää osaltani tekemättä. Niin se vaan menee. 

Mutta noista sun vaihtoehdoista valitsisin tuon 4h:n hoitajan. Onko se siis niin, että kissa menee siinä hoitajan kotiin? 

Luonnollisesti menee noin, eihän eläintä voi heitteille jättää. Kyllä, kissa menee hoitajan kotiin. Ap

Vierailija
12/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssä on ryhmiä joissa voi hakea hoitajia lemmikeilleen. Liity sellaiseen ja kokeile josko lähettyviltä löytyisi joku hoitaja. 

Vierailija
13/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi Kainuun alueella myös hoitopaikka.

Meillä täällä kotona 6 kk ikäinen ihana tyttökissa ja hyvin voitaisiin ottaa hoidokki vähäksi aikaa.

Vierailija
14/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Voisin ottaa kissan hoitoon, jos asutaan järkevän matkan päässä toisistamme :)

Vierailija
15/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö dogsitterit yleensä käy kotona, eivät siis ota omaan kotiin? Sitten on care.com, mutta sinne joutuu maksamaan jäsenmaksun tai vastaavan ennen kuin näkee profiilin (lemmikinhoitajan) yhteystiedot

Vierailija
16/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle  vielä kommentti espoolaiseselta kissanomistajalta: olen koko ajan harkinnut ottaa vielä kolmannekin kissan.

Minulle kyllä mahtuisi.

Toivottavasti saat hoidon järjestymään!

Vierailija
17/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä kysyä..300e??? Ymmärsinkö oikein? Mitä tuo oikein pitää sisällään?

Vierailija
18/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan 4h-yhdistyksen kautta eläimiä, ja käynti maksaa meillä 8€... Eli viikosta 56€ jos kerran joku päivässä kävisi. Mistä hinnat oot vetänyt?

Vierailija
19/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut? Voisin ottaa kissan hoitoon, jos asutaan järkevän matkan päässä toisistamme :)

Jyväskylä. Ap

Vierailija
20/28 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidan 4h-yhdistyksen kautta eläimiä, ja käynti maksaa meillä 8€... Eli viikosta 56€ jos kerran joku päivässä kävisi. Mistä hinnat oot vetänyt?

4H-yhdistyksen sivuilta. Kysehän oli siitä, että kissa menisi hoitajan luo asumaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän