Kissalle hoitaja?
Mistä olette saaneet kissallenne hoitajan? Ollaan lähdössä koko perheen kanssa matkalle, joten siinä meni sekin vaihtoehto. Luottohoitaja muualla. Kissa on niin seurallinen, että sen on ihan pakko päästä hoitajalle asumaan matkan ajaksi. 4H-kerhon maksu viikosta olisi yli 300€ ja eläinhoitolaa ei ole. Joudunko pulittaman tuon reilun 300, vai onko teillä hyviä ideoita?
Kommentit (28)
Tarkemmin sanottuna 4H:n hinta viikosta olisi 352€ :D ap
Vierailija kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Pakko vielä kysyä..300e??? Ymmärsinkö oikein? Mitä tuo oikein pitää sisällään?
Sen, että kissa asuu viikon hoitajan luona. Ap
Älä missään herran rakkaudessa maksa 300e kissan hoidosta/ vko. Moni tekisi sen ilmaiseksi tai kissanruokapalkalla.
Hitsi kun asuisitte lähempänä, niin voisin hyvinkin kissan ottaa hoitoon ja tuon omani kaveriksi..=)
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Pakko vielä kysyä..300e??? Ymmärsinkö oikein? Mitä tuo oikein pitää sisällään?
Älä missään herran rakkaudessa maksa 300e kissan hoidosta/ vko. Moni tekisi sen ilmaiseksi tai kissanruokapalkalla.
Hitsi kun asuisitte lähempänä, niin voisin hyvinkin kissan ottaa hoitoon ja tuon omani kaveriksi..=)
Voi kun tuntisin jonkun yhtä innokkaan kissanhoitajan kuin sinä. Ap
Ap olet oikeilla jäljillä. En minäkään jättäisi meidän kissoja yksin. Oltiin kerran poissa peräti aamusta iltaan ja voi sitä riemua, kun tultiin takaisin.
Seuralliset kissat ei pärjää yksin ja mulla aina särähtää korvaan jos joku haaveilee ragdoll kissasta ja ei ymmärrä et ne tarvitsee ihmisen seuraa niin kuin koirakin.
Minkä ikäinen kissa? Onko leikattu? Milloin tarkalleen ottaen tarvitsisit hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen kissa? Onko leikattu? Milloin tarkalleen ottaen tarvitsisit hoitoa?
Leikattu uroskissa, hoidon tarpeen aikoihin 6kk. Hoitoa tarvitsisin 29.12.-5.1. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap olet oikeilla jäljillä. En minäkään jättäisi meidän kissoja yksin. Oltiin kerran poissa peräti aamusta iltaan ja voi sitä riemua, kun tultiin takaisin.
Seuralliset kissat ei pärjää yksin ja mulla aina särähtää korvaan jos joku haaveilee ragdoll kissasta ja ei ymmärrä et ne tarvitsee ihmisen seuraa niin kuin koirakin.
Niinpä, olen samoilla linjoilla. Ap