mies varasi matkan ja en aijo lähteä mukaan niin kysyi siskoani!

Vierailija

Joo eli suuttui kun sanoin etten todellakaan lähde mua ei saa lentokoneeseen mistään hinnasta ja mies tietää sen. Kysyi pääsiskö siskoni sitten lähtemään kun ei yksin tahdo lähteä. Miksei kysy kavereitaan otti nokkiinsa kun lähde.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tottakai mies suuttuu jos on ensin varannut matkan ja sitten et suostukkaan lähtemään mukaan. Saattoi ajatella mukavaksi yllätykseksi. Mikset lähde lentokoneeseen? Kai tiedät että on tilastollisesti todennäköisempää kuolla auto-onnettomuuteen kuin lento-onnettomuuteen. Suostutko nousemaan autoon?

Vierailija

Se saikin sitten a-luokan matkan b-luokan matkan sijaan. Onnittelen miestäsi. Minäkin lähtisin mieluusti sisareni miehen kanssa, mutta minun siskoni on niiiin mustasukkainen ja ihan aiheesta minun kohdallani.

Vierailija

niin en mene lentokoneeseen koska ekalla ja vikalla lentokerrala mun korvat räjähteli niin pahasti, etten ikinä mistään paratiisiloman matkan hinnasta astu koneeseen.

no en tiedä mutta ärsyttää kun kysy siskoani joka nuorempi ja sinkku ja lapseton ja varmasti kattelis sitä bikineissä mielellään. t ap

Vierailija

Jos mies olisi pyytänyt jotain kaveriaan, valittaisit täällä kun mies haluaa lähteä kaverinsa kanssa reissuun ja varmana pettää siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
niin en mene lentokoneeseen koska ekalla ja vikalla lentokerrala mun korvat räjähteli niin pahasti, etten ikinä mistään paratiisiloman matkan hinnasta astu koneeseen.

no en tiedä mutta ärsyttää kun kysy siskoani joka nuorempi ja sinkku ja lapseton ja varmasti kattelis sitä bikineissä mielellään. t ap

Huoh... Eiköhän nyt kuka tahansa yli 5-vuotias osaa tasata paineet korvistaan. :D Syöt vaikka purkkaa ja otat välillä nenästä kiinni, työnnät nenän kautta ilmaa ulos ja auot voimakkaasti leukojasi pari kertaa.

Vierailija

et oo 8 tosissas huoh.... ja vittu menkööt ja vaikka pankoot siskoani minähän en koneeseen mene! ja jos sen tekee etin jonku isomunasen tälle mun löysälle vitulle! t ap

Vierailija

Ei sitä painetta niin vain tasata, ei todellakaan.
Mä löysin ihanan pelastuksen apteekissa. Korvatulpat mitkä on tarkoitettu tasaamaan painetta. Laitan ne aina hyvissä ajoin lähtöä ja ennen laskeutumista.
Ohjeet kannattaa lukea hyvin, että ne saa korvaan oikein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies suuttuu jos on ensin varannut matkan ja sitten et suostukkaan lähtemään mukaan. Saattoi ajatella mukavaksi yllätykseksi. Mikset lähde lentokoneeseen? Kai tiedät että on tilastollisesti todennäköisempää kuolla auto-onnettomuuteen kuin lento-onnettomuuteen. Suostutko nousemaan autoon?

OT koska ap ei näköjään ole lentopelkoinen, mutta ihan oikeasti, jos pelkällä järkipuheella ja tilastoilla saisi lentopelon voitettua, niin aika harva siitä kärsisi...

Lentämisessä sentään on se (minimaalinen) riski, että käy huonosti, ja jos käy huonosti niin sitten käykin todella huonosti eikä hengissä selviämisen mahdollisuuksia oikein ole. Tilastollisesti onnettomuuden todennäköisyys on älyttömän pieni, mutta ei tämä nyt ihan niitä selittämättömimpiä pelkoja ole, varsinkin kun parin viime vuoden uutisia miettii. Uutisoidut tapauksethan usein laukaisevat tällaisia pelkoja.

Ihmisillä on kaikenlaisia kammoja, joita on vieläkin vaikeampi ymmärtää, vaikkapa nyt hissikammo. Silti ne ovat ihan todellisia, elämää rajoittavia pelkoja, jotka eivät pilkkaamalla ja tilastotieteellä katoa mihinkään.

Vierailija

Mikä tuossa on ongelma? Minulle ainakin siskoni mies on kuin pikkuveli. Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos ja kun käymme joskus jossain yhdessä. Eikä minua haittaa jos siskoni käy jossain mieheni kanssa. Meillä tämä on aivan normaalia eikä kukaan mieti mitään pettämisiä.

Vierailija

ei muakaan ole ennen haitannut mutta se että sisko keimailee bikineissä alko ärsytää ja onhan ne miehet ennenkin sikojen kanssa vehdannut kautta aikojen t ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei muakaan ole ennen haitannut mutta se että sisko keimailee bikineissä alko ärsytää ja onhan ne miehet ennenkin sikojen kanssa vehdannut kautta aikojen t ap

Sikojen vai siskojen?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat