Mikä blogeissa ärsyttää?

Vierailija

Tekstissä, kuvissa, missä vaan?

mua ärsyttää yli kaiken samanlaiset posetukset kuvissa, esimerkiksi mungon tapa kiskoa käsillään kaulahuiviaan oudosti joka kuvassa...

Kommentit (6)

Vierailija

Mua ainakin ärsyttää Magicpoksin Maj! Valitusta valitusta ja valitusta kun on niin kiireistä se arki. Tämän päivän postauksessakin kertoo, kuinka väsyttää jo valmiiksi kun mies lähtee työreissulle. Itse juoksee jatkuvasti Turussa tai Helsingissä milloin "töissä" ja milloin ystäviä tapaamassa. Huh mikä muija. Ärsyttää myös sen ruskeat piilolinssit ja hiustenpidennykset..

Vierailija

Huono kirjoitustaito tai välinpitämättömyys.

Se, että päivän asu ei ole mikään päivän asu, vaan blogia varten kuvattu asu.

Muotibloggaajien turhamaisuus ja omaan napaan tuijottelu. Kun joku ulkomainen bloggaaja esim tänään esittelee uuden YSL:n laukun josta tulee hitti. Niin eikö ensi kesänä tai syksynä viidelläkymmenellä sopulibloggaajalla ole samanlainen. Ja siis huom vasta vähintään puoli vuotta myöhemmin.

Kun kuvataan ruoka-annosta ravintolan pöydällä niin eikö siihen samaan kuvaan saada ängettyä SE Chanelin, Celinen tai YSL:n laukku. 

Jos arvostelet jotain, olet heti kateellinen. Kaikki kritiikki johtuu kriitikon kateellisuudesta.

Vierailija

Mua ärsyttää turha toisto ja vinkumispostaukset (mm. My miracle x girl). Myös jatkuvat mainos- ja yhteistyöpostaukset ja sympatiapisteiden kalastelu liioittelemalla ja dramatisoimalla ärsyttää (mm. Mutsis on).

Vierailija

mainonta, esim mutsis on (6 mainospostausta viikossa..) piilomainonta, kärkäs vastaaminen asialliseen kritiikkiin, rahanahneus. aikoinaan cava teki varmaan neljä eri blogia yhteistöiden perässä, blogihäät yms.

Vierailija

Mua ärsyttää Kemppisen blogin kommenttiboksissa ne pikku-Kemppiset jotka matkii Kemppisen kirjoitustyyliä ja yrittää päteä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat