Tunnetko olosi kiusaantuneeksi esim. junassa tai metrossa jos istut jotakuta ihmistä vastapäätä?

Vierailija

Minua vaivaannuttaa etenkin silloin jos edessä istuu minua sillä silmällä katseleva maahanmuuttaja tai miksei suomalainenkin. Nyt alkoi naurattaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Lähijunissa penkit övat niin lähellä, että saa asetella jalkojaan kieli keskellä suuta, jos haluaa olla osumatta vastapäätä istuvan jalkoihin. Myönnän, että fiilis on minusta ollut joskus aika eroottisesti latautunut, jos vastapäisellä paikalla on istunut komea mies.
Siis kyllä, olen ollut vaivautunut.

Vierailija

Onneksi en, sillä istun junassa jotakuta vastapäätä yli 100 km päivässä ma-pe. Täytyy olla harvinainen tapaus, että kiinnitän häneen mitään huomiota.

Vierailija

Häiritsee. Ja kaikkein kamalaa on itse joutua istumaan ruuhkabussissa selkä menosuuntaan ja tuijottaa muuta matkustajistoa siinä huutomerkkinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Häiritsee. Ja kaikkein kamalaa on itse joutua istumaan ruuhkabussissa selkä menosuuntaan ja tuijottaa muuta matkustajistoa siinä huutomerkkinä.

Täysin samaa mieltä! Ja ärsyttää myös junassa tai metrossa istua toista vastapäätä. Siihen osuu kuitenkin aina joku suu auki töllöttävä mummeli tai maahanmuuttajamies joka ahneesti syö silmillään. Yök.

Vierailija

Mitäs tuossa sitten kannattaisi tehdä, ehkä joku heitto jolla murtaa jään ja molempien on helpompi olla loppumatka?

"Heh, tämän lähemmäs en miestä olekkaan päässyt vähään aikaan, hehheh..." jne.

Mitä siinä voi sanoa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat