Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte/teette nänniorgasmin?!

Vierailija

En voi käsittää, miten sellaisen voi saada! Kertokaa, kauanko siihen menee ja mitä miehenne tekee, että saatte sen? Haluaisin niin saada...

Kommentit (6)

Vierailija

Itse niitä teen, kun ei miestä ole koskaan vieressä näkynyt.
Mutta siis.. ihan vaan hieroo/ puristelee/vetää nänneistä. Välillä leipoo rintoja.
Kestää yleensä noin 10 min, joskus viisikin minuuttia riittää.

Vierailija

En mitenkään. Mulla on niin arat ja herkästi kipeytyvät nännit että ei ole mun juttu ollenkaan. En voi antaa miehenkään koskea mun nänneihin. Muuten kyllä mun rinnat eivät ole kosketusarat mutta nännit ovat ehdoton ei. Arkuus ei johdu edes mistään imetyksestä tai raskaudesta kun nuorin lapsistani on 10-vuotias ja raskaaksi en voi enää tulla kohdunpoiston jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse niitä teen, kun ei miestä ole koskaan vieressä näkynyt.
Mutta siis.. ihan vaan hieroo/ puristelee/vetää nänneistä. Välillä leipoo rintoja.
Kestää yleensä noin 10 min, joskus viisikin minuuttia riittää.

Unohdin mainita myös sen, että nuoleminen ja imeminen olisi varmasti myös ihanaa ja jouduttaisi orgasmia. Yltäisin kyllä itsekin imemään rintojani, mutta se ei jotenkin kiehdo. Mies saisi hoitaa ko. tehtävän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miltä/missä se orgasmi tuntuu? Parempi/huonompi kun "normi"orgasmi?

Ihan samalla tavalla tuntuu, kuin "normi"orgasmi.
Kestää ehkä vähän vähemmän aikaa, mutta muuten oikein hyvä.

Vierailija

Ihan vaan hiplaan niitä. Sit vaan vähän liikuttelen lantiotani (huom, en hinkkaa sitä mihinkään!) ja saan orkun. Mutta, mua öitä panettaa sikana ja nimenomaan mun tissejä pitää panettaa. Tää ei aina onnistu eikä tätä aina tee mieli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat