Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies lopetti tapailun ihan yhtäkkiä, syytä sanomatta.

Devil

Me oltiin tapailtu säännöllisesti ja useastikin jo aika pitkään.
Sovittu kaikkia yhteisiä juttuja jne ja sitten yhtäkkiä vaan ilmoitti että ei pääsekään treffeille.
Mikä siihen voisi oll syynä?
Onko teille käynyt näin?

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

On käynyt. Tosin sillä erotuksella että sankari ei edes sanonut ettei pääse treffeille, vaan jätti tulematta vaikka sen piti tulla mun luona käymään ja kaikki oli sovittu. Ei näkynyt, ei kuulunut, enkä sen jälkeen ole hänestä kuullut. Oltiin tapailtu jo useita kertoja ennen tuota, joten en laskisi ns. perimteisiksi ohareiksi.

Herra on kuitenkin elossa kun faceaan päivittää ym. Ei vaan ollut kai pokkaa hoitaa asioita mun kanssa asiallisesti loppuun. Ihan vtun outoa käytöstä aikuiselta!

Vierailija

Mulle kävi noin. Parin kuukauden lupaava tapailu ja yhteydenpito loppui kuin seinään. Ei selityksiä, ei mitään. Jälkikäteen kuulin yhdeltä toiselta tyypiltä, että mies oli kuulemma samoihin aikoihin löytänyt jonku kiinnostavamman naisen (toisinsanoen nuoremman ja kauniimman kuin minä).

Vierailija

Perusteliko miksi ei päässyt? Jos tuli jotain muuta tärkeämpää tekemistä (esim. joku läheinen joutunut sairaalaan, muisti jonkun jo ennen treffejä sovitun jutun tms.). Ei aina kiinnostus lopahda, vaan voi olla ihan oikeita syitäkin.

Vierailija

Tavallisin syy varmaankin, että uusi säätö löytynyt. Sitä on vaikea kertoa rehellisesti. Normaalilla empatiavarustuksella toimiva mies kyllä ilmoittaa, jos ei kykene jatkamaan seurustelua ja syyn sille. Onhan näitä rankkoja työkuvioita, pelko sitoutua tai vielä kiinni entisessä naisessa ja ehkä toive paluusta yhteen. Arvostan miestä, joka sanoo asian, kuten se on, eikä jätä naista epätietoisuuden varaan. Tuollaiset turhakeniljakkeet menettävät arvonsa muutaman viikon kuluessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se, että se ei päässyt treffeille.

Korpeaako prinsessaharhailijaa

(itse itsellesi kuvittelemallasi ansiottomalla jalustalla) noin paljon se, että miehen/miesten elämä ei pyörikään haarovälissäsi olevan maapallon keskipisteen ympärillä?

Mikä ihmeen trauma sulla on jalustalle nostetusta naisen sukuelimestä? Oliko teillä sellainen kotona olohuoneessa kun olit lapsi, vai mitä hemmettiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se, että se ei päässyt treffeille.

Korpeaako prinsessaharhailijaa

(itse itsellesi kuvittelemallasi ansiottomalla jalustalla) noin paljon se, että miehen/miesten elämä ei pyörikään haarovälissäsi olevan maapallon keskipisteen ympärillä?

Mikä ihmeen trauma sulla on jalustalle nostetusta naisen sukuelimestä? Oliko teillä sellainen kotona olohuoneessa kun olit lapsi, vai mitä hemmettiä?
Ei helvetti, että repesin. Niillä oli varmaan pillu vitriinissä jo eteisessä. :D

Surusilmä

Vierailija kirjoitti:
Varattu.Etsi vain seikkailua, vaikka esitti muuta.

Näitä riittää. Unohda. Älä ainakaan soittele perään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te joille oli käynyt samalla tavalla..
Kyselittekö perään?
Ap

Nuorena ja naiivina kyselin, nyt aikuisella iällä en tod.

En suosittele.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te joille oli käynyt samalla tavalla..
Kyselittekö perään?
Ap
En kysynyt. Mies oli itse luvannut ottaa yhteyttä, koska oli puhetta lähteä seuraavana viikonloppuna reissulle miehen mökille. Miehestä ei kuitenkaan enää koskaan kuulunut mitään. Roikkui kuitenkin jatkuvasti onlinessä facessa jne. Jostain syystä miehelle ei alkanut ystävyytemme merkinnyt mitään, eikä uhrannut aikaa selityksiin. Vähän yli kuukauden haikailin tämän miehen perään ja odottelin soittoa/viestiä, sitten luovutin.

t. viesti 4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat