Pidättekö akkua aina mukana?

Vierailija

Ekan älypuhelimen omistaja kysyy kun akku tyhjenee nopeammin kuin vanhan kapulan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos et pärjää yhtä päivää ilman vara-akkua niin vie puhelin huoltoon, siinä on joku vika minkä takia akku tyhjenee liian nopeasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ekan älypuhelimen omistaja kysyy kun akku tyhjenee nopeammin kuin vanhan kapulan.

:D :D Eikun laturia!!

Sori kiire ja yritin täs samalla laittaa kysymyksen!

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos et pärjää yhtä päivää ilman vara-akkua niin vie puhelin huoltoon, siinä on joku vika minkä takia akku tyhjenee liian nopeasti.

Niin tai sitten ap:lla on kaikki mahdolliset ohjelmat ja sovellukset jatkuvasti auki taustalla internet-yhyeyden jakamisesta lähtien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

:D :D Eikun laturia!!

Sori kiire ja yritin täs samalla laittaa kysymyksen!

ap.

Ei ole laturia mukana ellen ole esimerkiksi yön yli tai viikonloppua poissa kotoa.
Jos puhelimessasi ei akku riitä koko päivän ajaksi ilman latailuja niin sulje ensin kaikki taustalla pyörivät sovellukset ja jos se ei pidennä akun kestoa vie puhelin huoltoon. Älypuhelin kestää normaalilla käytöllä päivän tai jopa kaksi kuosissaan ilman latausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt kyllä ihan noin mene. Toki suurin osa pärjää yhden vuorokauden ilman lataamista, mutta jos käyttää vähänkään reilummin dataa, niin kyllähän se latauksen tarve iskee melko haipakkaan. Myös gps on melkoinen syöppö. Käypä vetäsemässä heti aamusta parin tunnin kävelylenkki Sports Tracker päällä ja kato sen jälkeen miten paljon on akkua jäljellä. Voipi jäädä sen jälkeen AV:lla roikkuminen aikas vähiin, jos on pakko pärjätä samalla latauksella iltaan asti pärjätä.

Itselläni ei ole kyllä mitään saumaa yhdellä latauksella päivästä selvitä, mutta minulla onkin autossa aina puhelin latauksessa. Puhumiseen en kännyä käytä juuri ollenkaan, vaan kaikki käyttö on jotain muuta, eli lähinnä netin käyttöä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
. Käypä vetäsemässä heti aamusta parin tunnin kävelylenkki Sports Tracker päällä ja kato sen jälkeen miten paljon on akkua jäljellä.

Onko toi sovellus tolla nimellä? Onko hyvä, maksullinen?

Vierailija

Laturista oli puhe, niin kyllä pidän aina mukana, töissä ja reissussa. En nyt iltaharrastukseen tai johonkin parin tunnin menoon ota, mutta esim. just töihin otan. Ei kestä akku kauaa, jos käyttää nettiä.

Vierailija

Mulla on varalaturi aina käsilaukussa. Mun datankäytöllä yön lataus riittää alkuiltaan asti, mutta varmimmin käytän akkua syöviä sovelluksia tietenkin juuri silloin kun olen poissa kotoa.
Inhottava alkaa pihistelemään puhelimen käytöstä kun juuri tarvitsisi googlailla, käyttää gps.ää ym.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt kyllä ihan noin mene. Toki suurin osa pärjää yhden vuorokauden ilman lataamista, mutta jos käyttää vähänkään reilummin dataa, niin kyllähän se latauksen tarve iskee melko haipakkaan. Myös gps on melkoinen syöppö. Käypä vetäsemässä heti aamusta parin tunnin kävelylenkki Sports Tracker päällä ja kato sen jälkeen miten paljon on akkua jäljellä. Voipi jäädä sen jälkeen AV:lla roikkuminen aikas vähiin, jos on pakko pärjätä samalla latauksella iltaan asti pärjätä.

Itselläni ei ole kyllä mitään saumaa yhdellä latauksella päivästä selvitä, mutta minulla onkin autossa aina puhelin latauksessa. Puhumiseen en kännyä käytä juuri ollenkaan, vaan kaikki käyttö on jotain muuta, eli lähinnä netin käyttöä.

Tuota, sä et niinku selviä kävelylenkistäkään ilman älypuhelinta? Kannataisiko katkaista ns. napanuora sun ja puhelimen väliltä?

Kun mä meen kävelylle tai oikeastaan mihin vain kodin ulkopuolelle, niin puhelin ei ole mukana ja en omista muuten edes älypuhelinta, vaan pärjään tavallisella.

On tuo kurjaa, kun ihmiset ovat älypuhelinten orjia nykyään. Mitään ei tehdä enää ilman äly.puh. Hankkikaa elämä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuota, sä et niinku selviä kävelylenkistäkään ilman älypuhelinta? Kannataisiko katkaista ns. napanuora sun ja puhelimen väliltä?

Kun mä meen kävelylle tai oikeastaan mihin vain kodin ulkopuolelle, niin puhelin ei ole mukana ja en omista muuten edes älypuhelinta, vaan pärjään tavallisella.

On tuo kurjaa, kun ihmiset ovat älypuhelinten orjia nykyään. Mitään ei tehdä enää ilman äly.puh. Hankkikaa elämä.

Ois ikävä jos olis oikeesti noin tyhmä ettei tiedä mikä sovellus toi on. Mut sähän vain provosit, etkö tehnytkin niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
. Käypä vetäsemässä heti aamusta parin tunnin kävelylenkki Sports Tracker päällä ja kato sen jälkeen miten paljon on akkua jäljellä.

Sports Tracker on juuri tuon niminen ja ainakin android luurien käyttäjille löytyy Play-kaupasta ja perusversio on ilmainen.

Sen hyvyys tietysti riippuu siitä, mihin tarkoitukseen sitä tarvii. Itse käytän sitä kävely ja pyörälenkkeillä ja minulle se on siihen tarkoitukseen oiva peli. Minua siis lähinnä kiinnostaa kulkemani matka ja siihen käyttämäni aika, mutta kertoohan se muutakin. Sykevyö olisi oiva lisä, mutta se SP:n markkinoima on itselleni hieman liian tyyris ja ymmärtääkseni muut vyöt eivät tahdo SP:n kanssa oikein toimia. Näin olen ainakin jostain keskusteluista lueskellut.

Onhan noita toki muitakin ohjelmia, mutta SP on ainakin omaan käyttööni mukavan selkeä ja simppeli käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sports Tracker on juuri tuon niminen ja ainakin android luurien käyttäjille löytyy Play-kaupasta ja perusversio on ilmainen.

Sen hyvyys tietysti riippuu siitä, mihin tarkoitukseen sitä tarvii. Itse käytän sitä kävely ja pyörälenkkeillä ja minulle se on siihen tarkoitukseen oiva peli. Minua siis lähinnä kiinnostaa kulkemani matka ja siihen käyttämäni aika, mutta kertoohan se muutakin. Sykevyö olisi oiva lisä, mutta se SP:n markkinoima on itselleni hieman liian tyyris ja ymmärtääkseni muut vyöt eivät tahdo SP:n kanssa oikein toimia. Näin olen ainakin jostain keskusteluista lueskellut.

Onhan noita toki muitakin ohjelmia, mutta SP on ainakin omaan käyttööni mukavan selkeä ja simppeli käyttää.

Kun siellä on monta tuolla nimellä. Itse kaipaisin askelmittaria, mutta yksikin pisti aika monta askelta kun vain nousin känny kädessä sohvalta ylös kokeillakseni sitä xD. Huolettaa myös kun moni sovellus kerää puhelintiedoista lähtien kaikenlaista...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat