Hävettää mennä töihin pikkujoulujen jälkeen?

Vierailija

Täällä yksi. Hyvästi, anonyymi, kliininen työrauha. Kyllä se vaan on työkaverit pysykööt vain työkavereina ja suhteet sen mukaisesti muodollisina.

Pistin pikkujouluihin vähän parempaa päälle ja yritin ottaa vähän avoimemman roolin, kun muuten olen työpaikalla tylsän ja mykän harmaahissukan roolissa.

En haluakaan muuta roolia, työ on vain työtä.

Pikkujoulujen saldona nyt sitten yksi kosinta ja setien noloja avautumisia.

Jatka siinä sitten vaan hommia siitä, mihin perjantaina jäi. Pikkujouluista ei oo ku haittaa työyhteisön kemialle.

Kommentit (11)

Vierailija

Siis kositko sinä jotain ja avauduit vai mikä on ongelma? Jos sinä olet ollut kosittavan roolissa ja kuunnellut muiden avautumisia niin eihän sulla ole mitään hävettävää?? Vai oliko tämä jokin oudosti naamioitu yritys kertoa miten et itse muokannut pikkujouluissa mitään?

Vierailija

Ap taitaa olla niitä ihmisiä, jotka tekevät kamalan numeron muiden ihmisten normaaleista kännitöppäilyistä (esim juuri avautuminen tai sitten "kosinta", en usko hetkeäkään että kukaan oikeasti kosisi kännissä työkaveria vaan tekee sen leikillään ja vitsinä) ja sitten ollaan olevinaan niin vaivautuneita ja kiusaantuneita ettei tosikaan! Ja sen jälkeen näistä asioista huomautetaan ja muistutetaan aina tilaisuuden tullen ja kerrotaan miten noloa ja kamalaa oli.

Ja joo, en itse edes käytä alkoholia, mutta tulee myötähäpeä katsoessa ap:n kaltaisen ihmisen pätemistä ja itsensä jalustalle nostamista.

PS. Normaali aikuinen osaa jatkaa työntekoa asiallisesti, oli sitten miten pahasti tahansa mokannut tai seurannut vierestä muiden mokailuja.

Vierailija

Miehille pikkujoulut tuntuvat olevan enemmän pillumarkkinat. Itse en mene enää firman pikkujouluihin, riitti kun toissavuonna miespuoleinen työkaveri rapakännissä söpersi palvovansa maata jalkojeni alka, suuteli sitten lattiaa penkkini alla, riisti korkkarini jalastani, kaatoi siihen kuoharia, nosti minulle maljan sillä korkkarilla ja hörppäs ne kuoharit kengästä naamariinsa. Voin sanoa ettei käynyt flaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehille pikkujoulut tuntuvat olevan enemmän pillumarkkinat. Itse en mene enää firman pikkujouluihin, riitti kun toissavuonna miespuoleinen työkaveri rapakännissä söpersi palvovansa maata jalkojeni alka, suuteli sitten lattiaa penkkini alla, riisti korkkarini jalastani, kaatoi siihen kuoharia, nosti minulle maljan sillä korkkarilla ja hörppäs ne kuoharit kengästä naamariinsa. Voin sanoa ettei käynyt flaksi.

Ja sitten heräsit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija

Vähän samoja ajatuksia kuin ap:lla. En tiedä olisinko halunnut nähdä niitä seksikkäitä tansseja työkavereiden välillä tai villejä tanssimuuveja ja takapuolen hiplailuja. Meitä oli parisensataa juhlijaa, joukkoon mahtuu kaikennäköistä. Haluaisin nähdä työkavereista vain sen asiallisen ja muodollisen puolen, jotenkin harmitti kun meni maku monesta kollegasta. No, nopeasti nämä unohtuu mutta jotenkin tuo pikkujoulu on kyllä vähän arveluttava juhla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän samoja ajatuksia kuin ap:lla. En tiedä olisinko halunnut nähdä niitä seksikkäitä tansseja työkavereiden välillä tai villejä tanssimuuveja ja takapuolen hiplailuja. Meitä oli parisensataa juhlijaa, joukkoon mahtuu kaikennäköistä. Haluaisin nähdä työkavereista vain sen asiallisen ja muodollisen puolen, jotenkin harmitti kun meni maku monesta kollegasta. No, nopeasti nämä unohtuu mutta jotenkin tuo pikkujoulu on kyllä vähän arveluttava juhla.

Oletpa tylsä ihminen, toivottavasti minusta ei tule tuollaista koskaan.

Vierailija

Juu, samppanjaa korkkarista.. Mulle vaan huuti ittensä pahimpaan kuntoon juonut firman luottotyöntekijä kuin keskeltä ei-mitään "no annatko sitä pillua vai et? "

Juu. Jatketaan maanantaina projektin hiomista.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Multa olis kollega saanut mojovan laskun kenkien tuhoamisesta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat