Onko kellään muulla sellainen tilanne, ettei ole lainkaan ulkopuolista hoitoapua lapsille?

Vierailija

Emme siis voi mennä miehen kanssa koskaan mihinkään kahdestaan, ainoa parisuhdeaika on illalla kun lapset nukkuvat.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Jep. Miehen suku kaukana, mummo sairastui dementiaan, veljen perhe muutti 300km päähän. Kaveri kyllä tuo omaansa meille hoitoon, mutta juopolle en laita omaani yökylään.
Onneksi nyt jo koululaisella on kavereita jonne välillä menee yökylään ja harrastuksiin on yhteiskuljetuksia.

Vierailija

Kellään ei siis ole yhtä onneton tilanne? Ahdistaa todella paljon kun aina parisuhteen pelastamiseksi kehotetaan varaamaan vaikka hotelli jne. mutta kun ei ole mahdollista! Paitsi jos lapset ottaa mukaan! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan ihan sama tilanne ja mieskin paljon matkoilla.

OIkein nousee kylmä hiki, kun niitä aikoja muistelen. Voimia!

Onko teillä lapset jo niin isoja että voivat olla yön keskenään? Vai oletko eronnut? Ap

Vierailija

No meillä olisi isovanhemmat molempien puolelta, mutta eivät "uskalla" vielä kaksi vuotiasta kuopusta ottaa kuin päiväseltään pariksi tunniksi. Ei kyllä ole ollut tarvetta nimenomaan päivällä hoitoavulle kuin pari kertaa, kun minä olen joutunut lähtemään kauemmaksi sairaalaan ja mies ollut töissä.
Kerran ollaan oltu ilta viettämässä viihteellä kahdestaan siten, että lasten nukahdettua pappa on tullut valvomaan lasten unta pariksi, kolmeksi tunniksi.
Muuten ollaan otettu lapset aina mukaan jos jossain käydään, tai jos toinen vanhemmista on lähtenyt niin toinen jäänyt lasten kanssa kotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä sama,muijan sisko tuli lapsia katsomaan aika kaukaa että päästiin viikonloppu reissuun.

Eihän se vittu ole sama - te PÄÄSITTE sinne reissuun! Ap

Vierailija

MLL lastenhoitoapu, jos ei sitä ole alueellasi niin joku hoitaja löytyy todennäköisesti jos pistää ilmoituksen esim. oman kunnan fb-sivuille tai johonkin vastaavaan? Tsemppiä, tuo on raskasta vaikka itse en ihan niin yksin ole lapsineni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MLL lastenhoitoapu, jos ei sitä ole alueellasi niin joku hoitaja löytyy todennäköisesti jos pistää ilmoituksen esim. oman kunnan fb-sivuille tai johonkin vastaavaan? Tsemppiä, tuo on raskasta vaikka itse en ihan niin yksin ole lapsineni.

Mies etenkään ei luottaisi lapsia vieraalle hoitoon. Enkä itsekään vielä alle 2-vuotiasta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mies etenkään ei luottaisi lapsia vieraalle hoitoon. Enkä itsekään vielä alle 2-vuotiasta. Ap

Eli oikeasti teillä on mahdollisuus ulkopuoliseen hoitoapuun, muttei halua käyttää sitä (ainakaan vielä). Tavallaan siis oma valinta.

Vierailija

Itse olen pitänyt ihan normaalina sitä, että hoidamme ne lapset, jotka olemme halunneet. Tai en puhuisi edes hoitamisesta, vaan elämästä perheenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli oikeasti teillä on mahdollisuus ulkopuoliseen hoitoapuun, muttei halua käyttää sitä (ainakaan vielä). Tavallaan siis oma valinta.

Ai se on mun valinta, ettei mies suostu? Sitä paitsi vieraalle maksaminen koko yön hoidosta tulisi aika kalliiksi. Olisitko itse valmis siihen? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt ihan normaalina sitä, että hoidamme ne lapset, jotka olemme halunneet. Tai en puhuisi edes hoitamisesta, vaan elämästä perheenä.

Seksi ei varmaan ole sulle kovin tärkeää? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai se on mun valinta, ettei mies suostu? Sitä paitsi vieraalle maksaminen koko yön hoidosta tulisi aika kalliiksi. Olisitko itse valmis siihen? Ap

Miksi en olisi, jos hoitoapua haluaisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi en olisi, jos hoitoapua haluaisin?

Oletko maksanut vieraalle koko yön lastenhoidosta? Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat