Tein nimettömän eläinsuojeluilmoituksen siskon kissoista, hän ei tiedä että se olin minä
Sisko 24v, minä 19v. Järkytyin kun kävin hänen asunnossaan. Kissoja on viisi ja siskolla yksiö. Koko kämppä lemusi, antaa kuulemma nykyään vain nappularuokaa halvinta mallia kun ei ole varaa. Polttaa sisällä. Uroskissaa ei ole leikattu ja jo kaksi kissoista saaneet pentuja jotka myy suunnilleen 5 eurolla eteenpäin. Ja rahat menee tupakkaan ja kaljaan. Hiekat vaihtamatta vaikka kuinka pitkiä aikoja ja siksi kusevat pitkin seiniä ja sohvaa.
Toivon että kissat saavat uuden kodin. Olen pyytänyt kiltisti, huutanut, uhkaillut että hoitaisi kissansa kunnolla. Mikään ei auttanut joten jouduin tekemään ilmoituksen.
En tiedä mitä kissoille tapahtuu, tuskin ainakaan nyt sunnuntaina asialle mitään tekevät. Kuinka nopeasti tuollaisiin ilmoituksiin reagoidaan/toimitaan? Tein ilmoituksen perjantaina. Sisko on minulle tärkeä mutta eläinrääkkäys on vastenmielisintä mitä tiedän.
Kommentit (22)
Hyvä, että teit ap, mutta kissoja ei tulla siskoltasi viemään pois. Valitettavasti. Siis ellei hän itse niita vapaaehtoisesti anna. Ensin annetaan huomautus ja opastusta ja vasta viimeisenä keinona kissat viedään, mikä ei tietty estä siskoasi ottamasta uusia.
Oikein teit!