Olen niin surullinen

Vierailija

Taas viikonloppu yksin.
Ikävä exääni, hän ei edes puhu minulle enää. Ennen häntä en edes uskonut että voisin ikinä rakastaa yhtään mitään tai ketään.. Mutta kuukaudet kuluvat ja olen vieläkin rakastunut häneen. Haluan hänen syliinsä. En jaksa enää elää yksin. En vain yksinkertaisesti jaksa

Kommentit (9)

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Voimia, sinunkin elämääsi on varmasti hyviä asioita vielä luvassa, tulee hyviä ja huonoja aikoja. Yritä olla positiivinen, se tekee paljon.

Vierailija

Kyllä sä uuden rakkauden löydät ja sitten jo mietit mitä oikein näit siinä exässä, mikä muka oli niin ihmeellistä. Trust me.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Voimia, sinunkin elämääsi on varmasti hyviä asioita vielä luvassa, tulee hyviä ja huonoja aikoja. Yritä olla positiivinen, se tekee paljon.

Kaksikymppinen. Minun elämässäni ei ole ikinä ollut mitään hyvää, paitsi exäni. Nyt minulla ei ole enää mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kuinka moni luuleekaan yksinäisyyden pelkoa rakkaudeksi" (en muista mistä tämän viisauden luin)

Olen aina viihtynyt yksin, en siis pelkää yksinäisyyttä. Ei yksinolo minua oikeastaan haittaa, vaan se että joudun olla erossa ainoasta ihmisestä jota rakastan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä uuden rakkauden löydät ja sitten jo mietit mitä oikein näit siinä exässä, mikä muka oli niin ihmeellistä. Trust me.

En halua ketään uutta :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaksikymppinen. Minun elämässäni ei ole ikinä ollut mitään hyvää, paitsi exäni. Nyt minulla ei ole enää mitään.

Sinulla on itsesi. Se on parasta mitä voi olla, kannattaa opetella tuntemaan ja hyväksymään itsensä täysin. Ei toisesta ihmisestä saa koskaan tehdä itselleen niin korvaamatonta ettei ilman pärjää. Se exä on syystäkin ex. Etsit nyt elämääsi muita mielenkiinnon kohteita, uusi ja parempi rakkaus voi myös löytyä ajallaan.

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka moni luuleekaan yksinäisyyden pelkoa rakkaudeksi" (en muista mistä tämän viisauden luin)

Olen aina viihtynyt yksin, en siis pelkää yksinäisyyttä. Ei yksinolo minua oikeastaan haittaa, vaan se että joudun olla erossa ainoasta ihmisestä jota rakastan.

Hmm... Aloituksesi kuitenkin alkaa "taas viikonloppu yksin".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat