Taidan olla ajautumassa huonoille teille...

Vierailija

Olen ihastunut mieheen, joka käyttää aineita. Tiesin siitä jo ennen kuin häneen aloin enemmän tutustumaan. Mulla on taustalla masennusta ja yksinäisyyttä ja erään kerran lähdin yksin ryyppäämään ja päädyin tämän miehen seuraan. Tiedän, että mun pitäisi pysyä erossa hänestä, mutta mä olen vaan niin totaalisen kyllästynyt elämääni ja yksinäisyyteeni. Itse en ole mihinkään laittomiin päihteisiin vielä koskenut eikä hän ole niitä minulle tyrkyttänytkään. Tuskin hänen seuransa silti hyvää tekee. Sorrun vaan aina vastaamaan/laittamaan hänelle viestiä, koska minulla ei vain ole mitään muuta. PASKAAAA

Kommentit (4)

Vierailija

Olet viestistäsi päätellen hieman huolissasi tilanteestasi, ja olen myös samaa mieltä tuon pienen viestin perusteella. Kuuntele itsessäsi tuota huolta, se ei ole tuulesta temmattu. Sen sijaan, että lähtisit täyttämään tyhjää masentavaa elämääsi tuolla miehellä, lähde etsimään ratkasiua jostain toisesta suunnasta.

Tarvitset ehkä apua, tai sitten et, ehkä saat tukea läheisiltäsi.. mutta kannattaa lähteä tutkimaan omaa tilannetta tarkemmin, nyt kun asiat ei vielä ilmeisesti ole totaalisen vaikeita. Jos et tee mitään, asiat eivät muutu paremmaksi itsestään.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää, ja rohkaisen, että masennuksesta ja tyhjyyden tunteesta on mahdollista päästä. Kuuntele itseäsi, niin kuin nyt jo olet omaa huoltasi hieman kuullutkin:)

Vierailija

Ja vielä haluan tulla sanomaan lisäyksenä yllä olevaan viestiini, että lopeta ajattelemasta, että sinä olet ajautumassa tilanteisiin elämässäsi. SINÄ OLET AINOA JOKA VOI VAIKUTTAA SINUN ELÄMÄÄSI. Mikäli ajattelet, että asiat vain tapahtuvat sinulle, niin silloin olet tavallaan valinnut olevasi olosuhteiden uhri. Tuo on keskeinen ajatusvääristymä, mikä monilla syrjäytyneillä on jostain syystä muodostunut. Sinä nimenomaan voit, ja sinun täytyy, valita oma tiesi. Myös valitsematta jättäminen on valinta, eli pohdi millaisia asioita haluat elämääsi ja la tehdä pieniä asioita sen eteen. Mieti jokaisen valintasi kohdalla, viekö se kohti tavoitettasi vai siitä pois päin..

Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat